شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۴۰۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
همزمان با روز بزرگداشت عفاف و حجاب

اجرای عملیات "شکوه بندگی" در مساجد استان تهران

با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، عملیات محل محور «شکوه بندگی» توسط مساجد شبکه عملیات محل محور مسجد پایه، همزمان با روز بزرگداشت عفاف و حجاب در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

(شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰) ۱۳:۳۱
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، عملیات محل محور «شکوه بندگی» توسط مساجد شبکه عملیات محل محور مسجد پایه، همزمان با روز بزرگداشت عفاف و حجاب در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
در این عملیات برنامه های متعدد و متنوعی در محلات استان تهران توسط مساجد برگزار خواهد شد؛ این برنامه ها شامل تجلیل از از فعالان عرصه عفاف و حجاب، تقدیر از بانوان محجبه به ویژه دختران نوجوان محجبه، برگزاری نشست های معرفتی، پاسخ به پرسمان حجاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب، برپایی غرفه های فرهنگی و همچنین غرفه های عرضه محصولات حجاب و ... می باشد که در بیش از پانصد محله استان تهران، به همت مساجد عضو شبکه جهادی عملیات محله محور مسجدپایه و همکاری سایر مساجد همجوار اجرا می شود.
در این عملیات با توجه به مصادف شدن روز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما، با روز بزرگداشت عفاف و حجاب، برنامه هایی نیز در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
عملیات شکوه بندگی با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد گردید.
(شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰) ۱۳:۳۱
https://news.masjed.ir/u/hmz
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید