پنج شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۳۰۰
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
آیت‌الله قائم مقامی:

اهالی مسجد، آحاد جامعه را برای حضور حماسی پای صندوق‌های رأی دعوت کنند

اهالی مسجد و متدینین جامعه باید در این عرصه به صورت فعالانه شرکت کرده و علاوه بر آن، آحاد جامعه را برای حضوری حماسی پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

(پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۵۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ؛ آیت الله قائم مقامی در گفتگویی با خبرنگار این پایگاه عنوان کردند :

مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وظیفه‌ای ملی و شرعی است. آحاد مردم و مسؤولان برای فراهم آوردن شرایط برای خلق حماسه‌ای دیگر ‌و نقش‌آفرینی شکوهمند در عرصه ی اقتدار ملی باید با تمام توان وارد عرصه شوند.

آیت‌الله سید محمد قائم مقامی استاد حوزه علمیه، با اشاره به توصیه‌های امام خمینی (رضوان‌الله علیه) درباره اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات افزودند :
جهت‌گیری مدیریت کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است؛ مقطعی که در آن قرار داریم، بسیار حساس است چراکه منطق و جهت‌گیری مدیریت کشور نه فقط برای هشت سال، بلکه برای آینده کشور در گرو تعیین رئیس‌جمهور این کشور خواهد بود؛ بنابراین تعیین سرنوشت کشورمان نیازمند توجه همه مردم در سراسر ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

وی ادامه داد: عدم مشارکت و حضور مردم در انتخابات آنهم در مقطع و زمانی که در آن قرار داریم، به هر دلیلی از خطاهای بزرگ است.

انقلاب اسلامی ایران برآمده از دو پایه خدایی و مردمی است؛ مردم ایران اسلامی با حضورشان در پای صندوق‌های رأی ثابت خواهند کرد که نسبت به ایران اسلامی و نظام اسلامی پایبندند.
هر فردی مکلف است که با حضور در انتخابات، اصل و اساس نظام اسلامی را تأیید کند. بنابراین حفظ و تداوم این میراث هم، نیازمند توجه همه مردم در سراسر ایران اسلامی است.
با حضور در انتخابات وضعیت موجود را اصلاح کنید؛

آیت‌الله قائم مقامی با بیان اینکه مشارکت نکردن در انتخابات هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه بر دامنه معضلات می‌افزاید، گفتند: هر کسی که ایران را دوست دارد باید در این عرصه به صورت فعالانه شرکت کرده و در کنار آن آحاد جامعه را برای حضور حماسی پای صندوق‌های رای دعوت کند.

وی در این باره تأکید کرد: نه فقط مذهبی‌ها و مسجدی‌ها بلکه اقشار مختلف مردم که نحوه مدیریت مسئولان در هشت سال گذشته را تجربه کرده‌اند، باید وارد عرصه انتخابات شوند و با حضورشان وضعیت موجود را اصلاح نمایند.

(پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۵۰
https://news.masjed.ir/u/iD3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید