چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۲
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۱۳۴
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
با همت تیم فنی و محتوایی پایگاه تخصصی مسجد؛

صفحه ویژه انتخابات راه اندازی شد

انتخابات در سپهر رهبری، موشن گرافیک انتخابات، سخن نگاشت انتخابات و ویدیوهای مرتبط با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از بخش های مختلف صفحه ویژه انتخابات است.

(چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۱:۴۲
"حضور پرشور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود."  مقام معظم رهبری 
 
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، کمتر از یک ماه دیگر (۲۸ خرداد ۱۴۰۰)  تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. در شرایطی که به واسطه شیوع کرونا برگزاری تجمعات تبلیغاتی با محدودیت هایی مواجه شده؛ نقش سرانه‌ها و فضای مجازی در تبیلغات انتخاباتی و معرفی کارنامه و برنامه‌های نامزدهای انتخابات بیش از گذشته پررنگ شده است. در همین راستا پایگاه تخصصی مسجد  با همت تیم فنی و محتوایی خود، با راه اندازی صفحه ویژه انتخابات در تلاش است تا زمان برگزاری انتخابات در عمل به منویات مقام معظم رهبری  با انتشار مطالب مرتبط،  به وظیفه ذاتی خود در این زمینه عمل نماید.
 
انتخابات در سپهر رهبری، موشن گرافیک انتخابات، سخن نگاشت انتخابات، پوسترهای انتخابات، احکام انتخابات و سلسله ویدیوهای مرتبط با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از بخش های مختلف صفحه ویژه انتخابات در پایگاه تخصصی مسجد می باشد.

 

ثبت نام انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت ۵ روز ادامه داشت و در نهایت شنبه ۲۵ اردیبهشت مهلت ثبت نام برای داوطلبان به پایان رسید. انتخابات سیزهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. 

جهت ورود به این صفحه اینجا کلیک کنید

(چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۱:۴۲
https://news.masjed.ir/u/h56
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید