دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۴:۳۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۶۸
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی

اجرای همدلی ۴۵ مسجد جامع نظام‌مافی به ارزش ۸۷۰ میلیون ریال

حجت‌الاسلام حسین‌زاده از اجرای چهل و پنجمین همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی خبر داد و گفت: در این مرحله از همدلی‌ها ۱۴۵ سبد کالا هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین خانوارهای محروم و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

(دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹) ۰۴:۳۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام حسین‌زاده  از اجرای چهل و پنجمین همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی خبر داد و اظهار کرد: مسجد جامع نظام مافی واقع در غرب تهران بلوار آیت الله کاشانی، از ابتدای سال 99 تا کنون و بعد از فرمایش مقام معظم رهبری توفیق داشته 45 همدلی را به منظور کمک رسانی به محرومان و نیازمندان اجرا کند.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی ادامه داد: در این مرحله از همدلی اهالی مسجد نظام مافی 145 سبد کالا هر کدام به ارزش 600 هزار تومان و جمعا به ارزش 87 میلیون تومان شامل برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، رب، قند و شکر، چای، ماست و مواد شوینده و ضدعفونی کننده را میان خانوارهای محروم و بی بضاعت توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هزینه همه همدلی ها در مسجد جامع نظام مافی توسط خیران تامین می شود، تاکید کرد: ما بنا داریم تا زمانی که این ویروس منحوس شیوع دارد، در کنار نیازمندان باشیم و از آسیب دیدگان کرونا نیز حمایت می کنیم.
(دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹) ۰۴:۳۰
https://news.masjed.ir/u/h69
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید