پنج شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۴۹
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
در قالب پویش همدلی عیدانه

حماسه ای دیگر از مساجد استان تهران

مساجد استان تهران در پویش همدلی عیدانه در آستانه روز احسان و نیکوکاری در حماسه ای دیگر به کمک نیازمندان شتافتند.

(پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹) ۱۷:۴۱

به گزارش پایگاه تخصص مسجد ، مساجد استان تهران در همه حال یاری رسان نیازمندان بودند اما با شروع کرونا هر چه بیشتر مسئولیت اجتماعی خود را احیا کردند و در زمینه های مختلف از اقشار نیازمندان و آسیب دیدگان دستگیری کرده اند.

اما این مساجد در پی منویات مقام معظم رهبری (دامه برکاته) در اوایل دی ماه اخذ بقوت نموده و با تأسی از فرمایشات معظم له که باید محله محله کرونا ریشه کن شود با طرح "عملیات محله محور مسجد پایه "  پر قدرت تر به فعالیت اجتماعی خود و با خدمات گسترده تری پرداختند.

حال مساجد استان تهران خدمات مختلفی را ارائه میدهند ، خدمات پزشکی ، تست کرونا ، کمک های مومنانه ، تهیه آبمیوه برای بیمارستان ها ، تولید ماسک و مواد ضد عفونی و بسیار خدمات دیگر که برای کمک به مردم فراهم شده است.

اما در جشن انقلاب مساجد با برپایی ایستگاه ها و نمایشگاه ها مردم را به جشن انقلاب دعوت کرده و فضای مفرحی را برای نشاط افزایی در میان مردم فراهم کردند و با رعایت حداکثر پرتکل ها برنامه های مختلفی را اجرا کردند.

اما در آخرین اقدام در سال جاری و همزمان با روز احسان و نیکوکاری این مساجد در قالب "پویش همدلی عیدانه" دستگیر نیازمندان شدند و با تمام توان به میدان آمدند تا با یاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی را در بیش از 50 نقطه از استان تهران برپا کردند تا بعد از جمع آوری این کمک ها بسته های معیشتی را تهیه و برای توزیع میان نیازمندان آماده سازی نموده و پخش کنند.

مردم از این طرح بسیار استقبال نموده و همراه با مساجد در این طرح شرکت کردند و باردیگر اعلام کردند در کنار هم هستیم و نمیگذاریم بیماری منحوس در شروع سال نو هموطنانمان را غمگین و افسرده کند.

  در زیر میتوانید تصاویری از این برنامه را مشاهده نمائید:
(پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹) ۱۷:۴۱
https://news.masjed.ir/u/h85
همدلی عیدانه 10
همدلی عیدانه 9
همدلی عیدانه 8
همدلی عیدانه 7
همدلی عیدانه 6
همدلی عیدانه 5
همدلی عیدانه 4
همدلی عیدانه 3
همدلی عیدانه 2
همدلی عیدانه 1
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید