سه شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۲۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
حجت‌الله ذاکر، امام جماعت مسجد امام سجاد(ع)؛

مسجدی که امسال بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک‌رسانی کرد

مسجد امام سجاد(ع) در غرب تهران در مجموع ۳۰ مرحله کمک‌رسانی در قالب رزمایش همدلی صورت داده که مجموعاً بیش از یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان با کمک مردم به نیازمندان کمک‌رسانی شده است.

(سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹) ۱۱:۵۳
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) در غرب تهران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری این مسجد اظهار داشت: در طول سال ۹۹ این مرکز نیکوکاری در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان منطقه فعالیت‌های بسیاری از جمله توزیع بسته معیشتی، کمک نقدی، ذبح گوسفند قربانی و تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند را اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۰ مرحله کمک‌رسانی در قالب رزمایش همدلی صورت گرفت، تصریح کرد: مجموعا بیش از یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان با کمک مردم در این قالب‌ها به نیازمندان کمک‌رسانی شد.

ذاکر افزود: در طول امسال، دو سری جهیزیه کامل و پنج سری نیمی از اقلام جهیزیه تهیه و توزیع شد و به ۲۵ خانواده نیز لوازم خانگی مورد نیاز و ضرروی اهدا شد.

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از آن برنامه کمک‌رسانی این مرکز نیکوکاری ادامه خواهد داشت و در سال ۱۴۰۰ نیز به نیازمندان کمک‌رسانی خواهیم کرد. مردم نیز برای مشارکت در این برنامه‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۱۲۳۷ واریز کنند.
(سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹) ۱۱:۵۳
https://news.masjed.ir/u/iHh
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید