یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۱۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع):

تقدیر از جوانان فعال مسجدی در شب میلاد امام جواد(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی گفت: توزیع کمک مومنانه میان ۵۰ خانواده محروم و راه‌اندازی کاروان شادی به مناسبت ۱۳ و ۲۷ رجب از مهم‌ترین برنامه‌های مسجد امام حسن عسکری (ع) در ماه رجب است.

(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۳۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی محمودی» با بیان اینکه برنامه های مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، خیابان جواد اکبری، کوچه شاه قاسم) در دوره شیوع ویروس کرونا مطابق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود، اظهار کرد: نماز جماعت و مراسم ادعیه، زیارت، جشن و روضه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در این دوره برگزار می شود و همه نمازگزاران موظف به استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن دست های شان هنگام ورود به این مسجد هستند.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) افزود: کمک مومنانه به نیازمندان در طول دوره کرونا در چهار نوبت توسط اهالی این مسجد صورت گرفت که بیش از 300 بسته ارزاق و همچنین توزیع مقادیر زیادی گوشت و مرغ و چند صد عدد مُهر نان را شامل شده است.

وی درباره برنامه های مسجد امام حسن عسکری (ع) در ماه رجب، تصریح کرد: توزیع کمک مومنانه میان 50 خانواده و راه اندازی کاروان شادی در 13 و 27 رجب از مهم ترین برنامه های مسجد امام حسن عسکری (ع) در ماه رجب است.

محمودی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت جوادالائمه (ع) در روز دوشنبه، چهارم اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: در این مراسم، بنابر سنت سنوات گذشته به ۹ نفر از جوانان فعال و بسیجی این مسجد، هدایای ارزشمندی تقدیم می شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن میلاد امیرالمومنین امام علی (ع) و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) نیز به صورت مفصل در شب و روز این دو عید همراه سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی و توزیع بروشور و پوسترهای مربوطه در سطح منطقه طرشت تهران برگزار می شود و بسته های ارزاق نیز در فاصله میان دو مناسبت میان نیازمندان توزیع می شود.
(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۳۸
https://news.masjed.ir/u/iGl
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید