دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۹۸۴
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد «سیدالشهدا(ع)» تشریح کرد

برنامه های مسجد در دهه مبارک فجر

حجت‌الاسلام نوروزپور با اشاره به تدارک ویژه‌ برنامه‌های ایام الله دهه فجر در مسجد «سیدالشهدا(ع)» گفت: نشست تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، راهپیمایی خودررویی در ۲۲ بهمن و برپایی ایستگاه‌های صلواتی با رعایت پروتکل‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۶:۵۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام«محمد نوروزپور» با اعلام ویژه برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد سیدالشهدا(ع) میدان انقلاب اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آذین بندی مسجد و معابر مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا سلسله نشست های تبیین قیام امام خمینی(ره) از سال 42 تا سال 57 در مسجد در حال برگزاری است.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) بیان کرد: همچنین به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه(س) و ایام الله دهه فجر مراسم جشنی برای خواهران برگزار و از خواهران فعال در حوزه قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و بسیجیان خواهر تقدیر به عمل می آید.

حجت الاسلام نوروزپور خاطر نشان کرد: همه ساله به مناسبت 22 بهمن و با توجه به اینکه مسجد سیدالشهدا(ع) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار است، به عنوان یکی از ستادهای اصلی ۲۲ بهمن در راهیپیمایی محسوب می شود،اما امسال با توجه به اینکه این مراسم به صورت خودرویی برگزار می شود، به همت جهت اعضای همت هیئت قمره العشیره خودروها و موتور سیکلتها بچه های مسجد تزیین و در مسیر راهپیمایی حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ایستگاه صلواتی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شب و روز ۲۲ بهمن در مقابل مسجد سیدالشهدا(ع) برقرار و نمایشگاه کتاب دهه فجر نیز در مسجد برپا می شود.

حجت الاسلام نوروزپور همچنین از توزیع بسته های ارزاق به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در چندین نوبت بسته های معیشتی میان خانواده های کمک برخوردار مسجد توزیع شده است که قرار است،به مناسبت ایام الله دهه فجر نیز برای 300 خانواده کم برخوردار مسجد بسته های معیشتی تهیه و توزیع شود. مضاف بر آن برای تعدادی از خانواده های نیازمند حاشیه شهر تهران که تاکنون هفت مرحله سبدهای معیشتی توزیع شده است، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو مرحله دیگر توزیع گردد.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) با اشاره به رویکردها و برنامه های این مسجد از زمان شیوع بیماری کرونا گفت: از زمان شیوع این بیماری تاکنون سعی کردیم که برنامه های مسجد همچون برنامه های قرآنی، حلقه های صالحین، جلسات اخلاقی و معرفتی و مداحی را با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای مخاطبان مسجد برگزار کنیم و اطعام هایی که در مسجد در مناسبت های مختلف انجام می شد، به سمت رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و همچنین کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان سوق یابد.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) همچین از اجرای طرح شهید سلیمانی در این مسجد نیز خبر داد و تصریح کرد: در موج سوم بیماری کرونا با ایجاد خانه سلامت که مجهز به دستگاههای سنجش تب، اکسیژن خون و فشار خون بود، اقدام به غربالگری از بیماران کرونایی و کسبه ها و همسایه های اطراف مسجد نمودیم، تا افراد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی و به بیمارستان ها ارجاع یابند.

(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۶:۵۱
https://news.masjed.ir/u/iG7
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید