دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۹۸۲
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد «حضرت سیدالشهدا(ع)»:

تداوم کمک مومنانه مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به نیازمندان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به نیازمندان که با شیوع ویروس کرونا گسترش یافت، همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب ادامه می‌یابد.

(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۲:۵۱
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «حسین اشرفی» با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش حضور مردم در مساجد شد، اظهار کرد: با وجود این وضعیت مسجدی ها در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی بیش از دوره شیوع این ویروس به نیازمندان کمک می کنند.

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، تهرانپارس، چهارراه اشراق) افزود: کمک مومنانه مسجدی ها به نیازمدان در دوره کرونا همزمان با مناسبت های مختلف گسترش می یابد که در همین راستا این خدمت رسانی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) به نیازمندان که با شیوع ویروس کرونا گسترش یافت، همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب ادامه می یابد که شامل توزیع 100 بسته ارزاق و بهداشتی است.

اشرفی در ادامه به برگزاری مراسم گرامی داشت آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در روز سه شنبه، 21 بهمن و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، گفت: این مرحوم زندگی خود را وقف اشاعه معارف قرآن کریم و چهارده معصوم (ع)، پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت به مردم کردند و در این راستا همواره از ظرفیت مساجد استفاده کردند.

وی در ادامه به برگزاری برنامه نماز جماعت و سایر برنامه ها در مناسبت های مختلف در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره و اظهار کرد: تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا وظیفه همگان است و ما در این مسجد کاملا از مصوبات این ستاد ملی اطاعات کردیم، هرچند خدمت رسانی به نیازمندان و برگزاری برنامه ها به صورت مجازی را طی دوره شیوع ویروس کرونا فراموش نکردیم.
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۲:۵۱
https://news.masjed.ir/u/iI2
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید