دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۹۲۴
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) اعلام کرد

برپایی ایستگاه سلامت تا ۲۲ بهمن در مسجد صاحب الزمان(عج)

حجت‌الاسلام خورداری با اشاره به برنامه های مسجد صاحب الزمان(عج) در حمایت از نیازمندان گفت: هفتمین نوبت از کمک مومنانه این مسجد شامل بسته‌های ارزاق و بهداشتی در هفته جاری میان ۶۰ نیازمند توزیع می‌شود.

(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «یحیی خورداری» با بیان اینکه هفتمین نوبت از کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان (عج) شامل بسته های ارزاق و بهداشتی در هفته جاری میان 60 نیازمند توزیع می شود، اظهار کرد: قرارگاه جهادی حضرت قمر بنی هاشم (ع) پایگاه بسیج حضرت بقیه الله (عج) کار تهیه و توزیع این بسته ها را برعهده دارد، البته هیئت امنای این مسجد نیز در این نوبت، مشارکت خوبی داشته است.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، خیابان 15 خرداد، نبش کوچه امامزاده یحیی (ع)) افزود: بسیج این مسجد با مشارکت بسیج مساجد امام زاده یحیی (ع)، حضرت صاحب الامر (عج) و معمار در غربالگری اهالی این محله از جنوب تهران مشارکت دارد و روند بررسی وضعیت سلامتی ساکنان و کسبه خیابان 15 خرداد شرقی از نظر ابتلا به ویروس کرونا پیگیری می کند.

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج حضرت بقیه الله (عج) همچنین از روز 25 دی ماه ایستگاه سلامت دایر کرده که تا 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به مردم در حوزه های بهداشتی و درمانی خدمت رسانی می کند و ماسک و محلول ضد عفونی کننده را با تخفیف به فروش می رساند.

خورداری در ادامه به برگزاری مراسم نماز جماعت و برنامه در مناسبت های مختلف در مسجد صاحب الزمان (عج) با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه امسال شورای فرهنگی و هیئت امنای این مسجد تصویب کرد که تعطیل شدن برنامه ها آخرین راهکار است بلکه باید ضمن عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد، هیچ برنامه ای تعطیل نشود، به این منظور تعداد چهار هزار ماسک تهیه شد که به نمازگزاران در بدو ورود به این مسجد اهدا می شود.

وی افزود: با وجود تمام تدابیر ما در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش حضور مردم هستیم، حال تصور کنید که در این مسجد در این دوره بسته می شد یا برگزاری برنامه ها تعطیل می شد.

(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۴۵
https://news.masjed.ir/u/jbk
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید