دوشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۴۱۶
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد امامزاده یحیی(ع) مطرح کرد:

لزوم درک جوانان از سوی امام جماعت و نهادهای مسجدی

حجت‌الاسلام طوبایی گفت: نهادهای مختلف مسجدی با مدیریت ائمه جماعات بهترین ظرفیت برای جذب نسل جوان هستند به شرط اینکه با زبان این نسل به خوبی آشنا باشند.

(دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷) ۱۱:۴۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد حجت الاسلام «جواد طوبایی» امام جماعت مسجد امامزاده یحیی(ع) در گفت‌وگو با شبستان، با بیان اینکه چهل ساله شدن انقلاب اسلامی نشان از بلوغ آن دارد، گفت: مقام معظم رهبری چند ماه پیش در اجتماع یک صدهزار نفری بسیجیان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد فرمودند انقلاب اسلامی که زمانی نهالی نوپا بود امروز به درختی تناور تبدیل شده است.

امام جماعت مسجد امامزاده یحیی(ع) افزود: دشمن با درک عظمت و استقامت نظام جمهوری اسلامی به دنبال تضعیف این نظام دینی است از اینرو بیش از همه تغییر باورهای نسل جوان را هدف گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مساجد در مقابله با دسیسه دشمن برای تضعیف باورهای دینی و انقلابی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، مطمئن ترین و رسوخ ناپذیرترین سنگر هستند زیرا بر پایه های دینی، اعتقادی و مردمی استوار هستند.

وی گفت: هرچقدر مساجد بتوانند نسل جوان را جذب، و زمینه را برای ظهور و بیان خلاقیت ها و مهارت های کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم کنند آنگاه تلاش دشمن برای تضعیف باورهای دینی و انقلابی آنان خنثی می شود.

این کارشناس در حوزه دین افزود: نهادهای مختلف مسجدی با مدیریت ائمه جماعات بهترین ظرفیت برای جذب نسل جوان هستند و کانون‌های فرهنگی هنری و بسیج در این زمینه مهم ترین نقش را دارند به شرط اینکه با زبان این نسل به خوبی آشنا باشند.

وی با اشاره به برنامه ریزی استکبار و صهیونیسم جهانی برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به شکلی نو و جذ اب برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

شبستان
(دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷) ۱۱:۴۷
https://news.masjed.ir/u/jtf
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید