سه شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۱۴۰۸
گزارشگر : ایده ایده
مدیرکل کمیته امداد استان تهران مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت مساجد از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد

محسن ولیئی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سال 97 ادامه داد: تشکیل خانه‌های زکات، استفاده از ظرفیت مساجد، امدادیاران افتخاری، استفاده‌از رابطان فرهنگی برای 1000 مرکز از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است.

(سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۵:۴۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، محسن ولیئی امروز در جمع مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به ظرفیت کمیته امداد در کشور اظهار داشت: باید از ظرفیت بزرگ کمیته امداد و اعتماد مردم به این نهاد برای کاهش فقر استفاده کرد.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود تا سال 1400 صندوق صدقات معابر جمع‌آوری شود، در همین راستا هر سال باید هشت هزار صندوق یعنی 20 درصد صندوق‌ها از معابر جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سال 97 ادامه داد: تشکیل خانه‌های زکات، استفاده از ظرفیت مساجد، امدادیاران افتخاری، استفاده‌از رابطان فرهنگی برای 1000 مرکز از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است.

ولیئی با یادآوری ارزیابی عملکرد مدیران در هر شش ماه یک بار تأکید کرد: در ارزیابی‌ای که هر شش ماه یک بار انجام می‌شود، مدیرانی که عملکردشان در سه دوره شش‌ماهه کمتر از میانگین استانی باشد باید پست مدیریتی را تحویل دهند.

وی همچنین با اشاره به توازن‌بخشی نیروی انسانی گفت: 17 استان کشور از جمله تهران نیروی مازاد دارند که این نیروهای مازاد در استان تهران به‌تدریج جایگزین بازنشستگان و نیروهایی که از امداد می‌روند، می‌شوند.

همچنین ولیئی در گفتگو با مهر گفته است: یکی از اقدامی که در سال گذشته انجام شد تامین جهیزیه برای دختران دم بخت بوده به طوری که توانسته‌ایم برای ۲۵۰۰ نوعروس در استان تهران جهیزیه تهیه کنیم.

وی افزود: تامین جهیزیه طرح مشترکی میان مساجد تهران بود که با شعار هر مسجد یک جهیزیه انجام شد و در این خصوص ۱۰ میلیارد تومان هزینه شد و با کمک خیرین به هر عروس ۶ میلیون تومان هزینه پرداخت شد.

(سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۵:۴۳
https://news.masjed.ir/u/j3x
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید