دوشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۱
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۷۱۲
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری؛

۶۲ هزار مسجد در ایران وجود دارند

سوگواری ایام شهادت امام حسین(ع) در مساجد پایتخت,سخنرانی و مجالس روضه, گزارش مسجدی از جمله اخبار و گزارش های امروز استان تهران در خبرگزاری‌ها است.

(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۳:۰۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه مندان برساند. اخبار,اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری است.

اخبار امروز مساجد به نقل از خبرگزاری‌های ایکنا, ایسنا، شبستان، تسنیم و فارس است.

 

چرا دین لقلقه زبان می‌شود؟/ پاسخ امام حسین(ع) به یک پرسش قبل از عزیمت به کربلا (گزارشی از درسگفتار آیت‎الله قرهی در مسجد المهدی)

آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) در تازه‌ترین جلسه اخلاق خود در مسجد المهدی(عج) به موضوع «حادثه عاشورا؛ مقدمه‌ ظهور صاحب الامر است» پرداخت.

 

برنامه‌های مسجد جامع لولاگر برای دهه اول محرم

همزمان با دهه اول محرم، مجلس عزاداری با حضور علما و مداحان اهل بیت (ع) در مسجد جامع لولاگر برگزار می‌شود.

 

 «مسجد روح الله» میزبان سوگواران حسینی است

مراسم سوگواری حسینی، شب‌های محرم و صفر همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد روح الله برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام خسروشاهی، سخنران، و ولی‌الله خانی، مداح این مجالس حسینی در دهه اول محرم (31 شهریور تا نهم مهرماه) هستند.

 

 مجلس روضه شهادت امام حسین (ع) در «مسجدالشهدا» برگزار می‌شود

 مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) از روز نخست تا پایان دهه اول ماه محرم امسال، از ساعت ۶ صبح تا ساعات آخر شب، در مسجدالشهدا برگزار می‌شود. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شکیبافر؛ سخنران این مراسم است و مهدی سماواتی در آن زیارت عاشورا قرائت می‌کند و سیدمهدی مخبر و امیر عباسی نیز مداحان آن هستند.

 

مسجدی در میانه دفتر یک مرجع تقلید و میوه‌فروشی (گزارشی از مسجد الزهرا (ع))

حدود یک ساعت مانده به اذان ظهر است که برای تهیه گزارش وارد به مسجد محله «آب‌منگل» می‌شوم ... در این مسجد هم انگار  مانند بسیاری از مساجد دیگر کشور، کهنسالان زودتر از جوانان، پای به مسجد می‌گذارند و در فرصت باقی مانده تا اذان، مشغول راز و نیاز با پروردگار خود می‌شوند و به این صورت رونقی به این خانه خدا می‌بخشند.

 

 ۶۲ هزار مسجد در ایران وجود دارند

 حجت الاسلام روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با ۶۲ هزار مسجد در سراسر ایران همکاری دارد.

(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۳:۰۱
https://news.masjed.ir/u/hbm
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید