چهارشنبه / ۹ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۱
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۴۸۸۹
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه محلاتی مطرح کرد:

استقبال باشکوه از دهه ولایت

حجت‌الاسلام معراجی با بیان‌اینکه مساجد شهر تهران تدارک گسترده‌ای برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت دیده‌اند، گفت: مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز دستورالعمل لازم را در این زمینه به مساجد اعلام خواهد کرد.

(چهارشنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۰۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معراجی» در نشست ائمه جماعات مساجد منطقه 15 شهر تهران که امروز (سه شنبه، هشتم مرداد ماه) در مسجد القرآن برگزار شد، با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد همیشه به دنبال تثبیت جایگاه ائمه جماعات است، گفت: قانون، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری ائمه جماعات را مدیران مساجد می دانند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی یادآور شد: مساجد شهر تهران تدارک گسترده ای برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت تدارک دیده اند و مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز دستورالعمل لازم را در این زمینه به مساجد اعلام خواهد کرد.
 
وی افزود: همه مساجد باید بیمه شوند تا در هنگام بروز حوادث مختلف مشکلات حل شود. مسجدی در منطقه فیروزکوه در سیلاب عید نوروز امسال تخریب شد که بیمه تاکنون حدود چهار میلیارد تومان برای بازسازی آن هزینه کرده است.

معراجی در ادامه با بیان اینکه دولت نپذیرفته است که خادمان جدید مساجد را بیمه کند، خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل مشکلاتی که برای این سازمان پیش آمده است، دیگر کارفرمای خادمان مساجد نیست؛ بنابراین ائمه جماعات تا می توانند با این قشر همراهی کنند تا مشکلی در زمینه خادمان برای مساجد پیش نیاید.

منبع : شبستان

(چهارشنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۰۱
https://news.masjed.ir/u/jpp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید