سه شنبه / ۴ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۸۴۳
گزارشگر : ایده ایده
با دعوت مرکز رسیدگی به امور مساجد

استقبال و تشییع ۱۵۰ شهید

مرکز رسیدگی به امور مساجد از ائمه جماعات و ارکان و نمازگزاران همیشه در صحنه مساجد جهت شرکت در مراسم استقبال و تشییع ۱۵۰ شهید والامقام کشور عزیزمان دعوت به عمل می‌آورد.

(سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸) ۱۴:۵۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد از ائمه جماعات و ارکان و نمازگزاران همیشه در صحنه مساجد جهت شرکت در مراسم استقبال و تشییع ۱۵۰ شهید والامقام کشور عزیزمان دعوت به عمل می‌آورد.

 

در بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد خطاب به ائمه جماعات آمده است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است. مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی(

 

خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است و نظام جمهوری اسلامی، امروز امانت شهیدان است؛

پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت در واقع گرامیداشت جهاد، حماسه و مقاومت در برابر همه شیاطین، طاغوت‌ها و مستکبران زمان است.

 

بنابرگزارش پایگاه تخصصی مسجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ملّت رشید ایران به خصوص ائمّه جماعات و نمازگزاران شریف مساجد را به حضور حماسی و دشمن شکن در مراسم با شکوه وداع و تشییع ۱۵۰ پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس تحت عنوان «یاران صادق» که در آستانه‌ شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیّع ، حضرت امام جعفر صادق (ع) و شهدای گرانقدر هفتم تیر برگزار می شود، دعوت کرده و شرکت در این مراسم را عهدی دوباره با شهیدان و امام شهیدان در استمرار ایستادگی همه جانبه با شیطان بزرگ در این مقطع حسّاس و تاریخی می‌داند.

 

مرکز رسیدگی به امور مساجد همگان را به استمرار راه شهیدان که همانا راه مقاومت و مقابله در برابر شرارت های شیطان بزرگ ، آمریکای جنایتکار و اذناب منطقه ای اش می باشد ، فرا خوانده و به حضور حماسی، پرشور و خیره کننده دعوت می نماید.

 

 

پایان پیام/

(سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸) ۱۴:۵۰
https://news.masjed.ir/u/hge
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید