چهارشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۴
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۷۹۷
گزارشگر : ایده ایده
امام‌جماعت مسجد شفا اعلام کرد

اجرای طرح «نشاط تابستانه» در مسجد شفا

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران مسجد شفا دوره‌های قرآنی، فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری را در فصل تابستان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

(چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸) ۱۶:۲۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «سید حسین شیرازی» در گفت‌وگو با شبستان با بیان اینکه اوقات فراغت فصل تابستان، فرصتی کم نظیر برای پرورش دینی کودکان و نوجوانان است، یادآور شد: همه دستگاه ها و نهادهای کشور باید برای بهینه سازی این دوره زمانی برنامه ریزی دقیق و کاملی داشته باشند و در این میان مساجد باید پیشگام باشند.
 
 
امام جماعت مسجد شفا افزود: پایگاه های بسیج خواهران و برادران این مسجد امسال نیز طبق سنوات گذشته ویژه برنامه های فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری را در فصل تابستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اجرا می کند.
 
 
وی اضافه کرد: بر این اساس کلاس های قرآنی ویژه خواهران همراه با آموزش و حفظ قرآن، روزهای دوشنبه از ساعت 16 تا 18؛ و نشست «مقام زن در قرآن بر اساس تفسیر سوره نساء» دوشنبه ها از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه در مسجد شفا برگزار می شود.
 
 
شیرازی گفت: کلاس های غذاهای فست فودی (فینگرفود) همراه با سفره آرایی، مهارت های زندگی و آموزش خط همراه با تصاویر کارتونی، چهارشنبه ها به ترتیب در ساعات 16 تا 17، 17 تا 18 و 18 تا 19 در مسجد شفا برگزار می شود.
 
 
وی ادامه داد: پایگاه تابستانی مسجد شفا با همکاری مدارس شهید پندی و شهیدان اعلمی، طرح شهید «بهنام محمدی» را تابستان امسال در این مسجد برگزار می کند که کلاس های علمی پژوهشی آن عبارتند از برگزاری کلاس های جبرانی، دوره رباتیک، رایانه، دوره نجوم، دوره خلاقیت، اوریکامی و دومینو.
 
 
امام جماعت مسجد شفا تاکید کرد: کلاس های قرآنی این مسجد ویژه برادران در تابستان 1398 عبارتند از: آموزش روخوانی، قرائت، داستان های قرآنی، نمایش های قرآنی، مفاهیم قرآنی، احکام و مهدویت.
 
 
وی ابراز کرد: پایگاه تابستانی مسجد شفا همچنین کلاس های متنوع ورزشی و تفریحی و اردویی را به منظور ایجاد فضایی پرنشاط و شاداب در کنار برگزاری کلاس های دینی، فرهنگی، علمی، پژوهشی و هنری اجرا می کند که برخی از آنها عبارتند از: کلاس های رزمی، دفاع شخصی، فوتبال، پینگ پنگ، والیبال و استخر، و اردوهای قم و جمکران.
 
 
یادآور می شود، مسجد شفا در تهران، خیابان یوسف آباد، کوچه بیمارستان واقع شده است.

 

(چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸) ۱۶:۲۴
https://news.masjed.ir/u/j6f
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید