شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۷۴۸
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید باهنر خبر داد:

برپایی سفره افطار برای ۴۰۰ خانواده ایتام در مساجد شمال تهران

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره) بناست سفره افطار برای ۴۰۰ خانواده ایتام کمیته در مساجد این ناحیه در ایام ماه رمضان برپا شود.

(شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۸:۴۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت‌الاسلام احمد بصیری، مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با فارس؛ با اشاره به برنامه‌های مساجد این نواحی شمال تهران در ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بناست سفره افطار برای ۴۰۰ خانواده ایتام کمیته در مساجد این ناحیه در ایام ماه رمضان برپا شود.
 
وی اضافه کرد: مسجد مفتخر، مسجدالنبی، مسجد جامع امامزاده قاسم، مسجد جامع جماران و مسجد الزهرا(س) خیابان آفریقا، میزبان و پذیرای این ایتام خواهند بود.

افطاری ساده

 
حجت الاسلام بصیری با اشاره به برنامه‌های مشترک پیش‌بینی‌شده برای مساجد این ناحیه تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون اقامه نماز قضا، جزء خوانی ویژه خواهران و برادران، شرح دعای مکارم الاخلاق، تفسیر قرآن و محافل انس با قرآن در این مسجد طی ایام ماه رمضان پیش‌بینی‌شده است.
 
مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اقامه نماز در تمامی مساجد مناطق ۱، ۳ و شمیرانات در هر سه وعده گفت: مساجدی که نماز مغرب و عشاء را در اول وقت اقامه خواهند کرد با افطاری ساده از نمازگزاران پذیرایی خواهند داشت و در مساجدی همچون مفتخر، والفجر کاشانک، امام علی(ع)،‌ علوی، پیامبر اعظم و امام صادق(ع) سفره افطاری برپا خواهد شد.
 
انتهای پیام/
فارس
(شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۸:۴۸
https://news.masjed.ir/u/m54
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید