سه شنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۸
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۶۴۴
گزارشگر : ایده ایده

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد در محکومیت اقدام سخیف ترامپ در خصوص سپاه

مرکز رسیدگی به امور مساجد طی بیانیه‌ای، اقدام سخیف رئیس جمهور پلید آمریکا را در خصوص تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محکوم کرد. ​

(سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸) ۰۸:۳۸

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد طی بیانیه‌ای، اقدام سخیف رئیس جمهور پلید آمریکا را در خصوص تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است :

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم

 سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بی نظیر و بزرگ ملّت رشید ایران اسلامی و برآمده ی از متن امّت اسلامی است و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیرو‌های مسلّح مقتدر و پر توان در کنار ارتش بوده است و در طول عمر بابرکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، مقابله با جریان نقاق و فتنه، سازندگی کشور و کمک مستشاری به کشورهای مظلوم منطقه و جبهه ی مقاومت برای مبارزه با تروریسم خبیث جهانی، برگ زرّینی است که در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی می‌درخشد.

مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن محکوم نمودن اقدام ددمنشانه و خباثت آلود رئیس جمهور پلید آمریکای جهان خوار در معرفّی نهاد مقدّس سپاه پاسداران بعنوان سازمان تروریستی، حمایت همه جانبه ی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام متقابل شورای عالی امنیّت ملّی کشور عزیزمان اعلام می دارد؛ بدیهی است امنیت ملّی ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح آن جزء خطوط قرمز ملّت شریف ایران می باشد.

(سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸) ۰۸:۳۸
https://news.masjed.ir/u/nxc
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید