یکشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۶۲۲
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مطرح کرد

بیانیه گام دوم، محور برنامه‌های مساجد مرکز و جنوب تهران

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به اینکه برنامه های مساجد مرکز و جنوب تهران در سال ۹۸ بر مبنای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خواهد بود، گفت: از برخی از ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی خواسته شده است تا بر این اساس برنامه ریزی کنند.

(یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۱۷
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام مجیدی در گفت و گو با شبستان گفت: محور برنامه های مساجد مرکز و جنوب تهران در سال ۹۸، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خواهد بود، لذا از ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی خواسته شده است تا بر این اساس برنامه ریزی کنند.
 
حجت الاسلام «مهران مجیدی» با اشاره به رویکرد مساجد ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال جدید گفت: با توجه به قرار گرفتن در گام دوم انقلاب اسلامی، رویکرد و برنامه های این ناحیه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خواهد بود. 
 

وی افزود: به همین جهت از ارکان مدیریتی ناحیه، کارشناسان و ائمه جماعات تراز مساجد خواسته شده است که تصمیمات و برنامه های سال ۹۸ را بر این اساس و مبنا برنامه ریزی کنند.

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد آموزش ائمه جماعات را به عنوان یکی دیگر از رویکردهای این ناحیه در سال جدید دانست و اظهار کرد: آموزش تخصصی ائمه جماعات مساجد سال گذشته در شهرستان دماوند برگزار شد، امسال بناداریم، دوره تکمیلی این برنامه آموزشی را در دستور کار خود قرار دهیم، ضمن اینکه در زمینه مسایل فرهنگی برنامه ای که مورد توجه قرار خواهیم داد، این است که مدارس اطراف مساجد را احصاء کنیم و طرح پیوند مسجد و مدرسه را پررنگ تر از گذشته مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.
 
 
شبستان
(یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۱۷
https://news.masjed.ir/u/lvn
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید