پنج شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۵۳۶
گزارشگر : محسن عزیزی

پلیس رژیم صهیونیستی دروازه های مسجدالاقصی را به روی مسلمانان بست

رژیم صهیونیستی در اقدامی ناگهانی عصر امروز تمامی دروازه های مسجدالاقصی را بسته و از ورود و خروج نمازگزاران جلوگیری کرد. گفته می شود نافرمانی فلسطینی ها در مقابل گذاشتن موانع جدید در ورودی های مسجدالاقصی دلیل این اتفاق بوده است.

(پنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۲:۰۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از وفا، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز دوشنبه تمامی دروازه های ورودی به سمت محوطه مسجدالاقصی در شهر قدیمی بیت المقدس را بسته و از ورود و خروج نمازگزاران مسلمان به این مسجد ممانعت می کند.

در ادامه این خبر که دقایقی منتشر شد آمده که نظامیان صهیونیستی به محوطه مسجدالاقصی یورش برده و تمامی کسانی را که در داخل محوطه بودند بازداشت کردند. این اتفاق زمانی رخ داد که مردم زنجیرهایی را که پلیس اسرائیل بر روی دروازه ها گذاشته بود برداشته بودند.

به گفتی شاهدان تعدادی از فلسطینی ها دروازه ها و زنجیره های فلزی را که اسرائیل روز یکشنبه بر روی پله های منتهی به ساختمان مجاور به دروازه طلائی(معروف به باب الرحمت) گذاشته بود و بخشی از املاک مسجدالاقصی محسوب می شود، برداشتند.

بلافاصله پس از این اتفاق صهیونیست ها با خشم تمامی دروازه های مسجد را بسته و نمازگزاران مسلمان را وادار به ترک محل کرده و اقدام به دستگیری فلسطینی ها کردند.

اوایل امروز اوقاف اسلامی که مسئولیت اداره مسجدالاقصی را به عهده دارد اقدامات پلیس رژیم صهیونیستی در رابطه با دروازه طلایی را محکوم کرده و تاکید کرد که این منطقه بخش مهمی از محوطه مسجدالاقصی معروف به حرم الشریفین می باشد و سومین مکان مقدس مسلمانان محسوب می گردد.

گفته می شود اقدام پلیس رژیم صهیونیستی بخشی از تجاوزهای متعدد صهیونیست ها علیه اماکن مقدس مسلمانان و اقدامات تحریک آمیز علیه فلسطینی ها می باشد.

(پنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۲:۰۸
https://news.masjed.ir/u/htj
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید