شنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۲
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۵۰۸
گزارشگر : ایده ایده
در پی اطلاعیه امور مساجد

مساجد به پویش مردمی «رفیق گلستان باشیم» پیوستند

مساجد، پایگاه های مردمی هستند که همواره نشان داده اند که در روزهای سخت یاری رسان هموطنان هستند،اینبار هم در کمک رسانی به مردم گلستان، برای کمک به مردم سیل زده استان گلستان این مراکز به پویش مردمی رفیق گلستان باشیم، پیوستند.

(شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۴۲

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به دنبال وقوع سیل در استان گلستان و بی خانمان شدن حدود دو هزار خانوار و در راستای راه اندازی پویش مردمی«رفیق گلستان باشیم»، به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری سیل‌زدگان شمال کشور، مساجد هم به یاری هموطنان در استان گلستان برخواستند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد طی اطلاعیه ای از مردم درخواست کرد، با ارسال کمک نقدی، یاریگر هموطنانمان در این استان شوند و مساجد هم نسبت به جمع آوری وارسال کمک ها به سیل زدگان وارد عمل شدند.

 

مساجد، پایگاه های مردمی هستند که همواره نشان داده اند که در روزهای سخت یاری رسان هموطنان و در مواقع بروز سیل و سایر حوادث طبیعی، آماده جمع آوری کمک های مردمی به همنوعان هستند، این بار هم در کمک رسانی به مردم گلستان وارد عمل شدند.

 

در ادامه تصاویری از جمع آوری و ارسال کمک های مردمی در مساجد تهران را مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هموطنان می‌توانند جهت واریز کمک های نقدی، با شماره‌گیری کد  #۹۹*۰۲۱*۸۸۷۷*  یا از طریق واریز وجوه خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

شبستان
(شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۴۲
https://news.masjed.ir/u/o2n
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید