یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۱:۳۲
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۴۸۷
گزارشگر : محسن عزیزی

مسجد نورث همپتون ۱ هزار یورو به بیمارستان شهر کمک کرد

مسجدی در شهر نورث همپتون انگلستان موفق شد در نماز جمعه ۱ هزار یورو برای کمک به خرید دستگاه حمل و نقل بیمارستان جمع آوری کرده و این کمک را از جانب مسلمانان به بیمارستان اهداء کرد.

(یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷) ۰۱:۳۲
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، نمازگزاران مسجد شهر نورث همپتون، در عرض تنها یک روز موفق به جمع آوری بیش از 1 هزار یورو کمک مالی برای بیمارستان شهر شدند.

زمانی که اعضای جماعت المسلمین مسجد بنگلادشی تبار در نورث همپتون متوجه شدند که بیمارستان نیاز به کمک مالی برای خرید یک دستگاه حمل و نقل بیماران می باشد، در مراسم دعای صبحگاهی از نمازگزاران کمک خواسته و در عرض یک روز موفق شدند 1 هزار و 44 یورو برای خرید این دستگاه حمل و نقل به بیمارستان کمک رسانی کنند.

این درحالی است که بیمارستان در اواخر ماه ژانویه کمپینی راه اندازی کرده و اعلام کرده بود که به 15 هزار یورو برای خرید این دستگاه حمل و نقل نیاز دارد.

نمایندگان مسجد روز پنج شنبه کمک های جمع آوری شده توسط نمازگزاران را به بیمارستان اهدا کرده و بیمارستان یک گام بزرگ برای رسیدن به هدفش را برداشت.

عبدالعلی خزانه دار مسجد در این باره گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که کمک رسانی برای خرید این دستگاه حمل نقل ایده خوبی است و به همین سبب نیز در نماز جمعه از نمازگزاران خواستیم اگر می خواهند کمک رسانی کنند و آن ها بیش از 1 هزار یورو کمک کردند.

وی افزود: مسجد یک سازمان خیریه می باشد و کمک رسانی به بیمارستان نیز به شیوه خودش یک امر خیریه می باشد، زیرا همه از آن استفاده می کنند و کار درست همین است.

(یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷) ۰۱:۳۲
https://news.masjed.ir/u/nv3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید