یکشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۳
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۳۳۸
گزارشگر : ایده ایده
مدیر عامل سایت مسجدکالا گفت:

سایت مسجدکالا پل ارتباطی میان اهالی مسجد با تولید کنندگان محصولات مسجدی است

مدیر عامل سایت مسجدکالا با اشاره به خدمات ارائه شده در این سایت برای اهالی مسجد گفت: این سایت بهترین مکانی است که دو قشر تولید کننده و مشتری را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

(یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷) ۱۳:۵۳
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، «امین رضایی» در گفت و گو با شبستان با اشاره به خدمات سایت مسجدکالا برای اهالی مسجد گفت: این سایت به منظور ارائه خدمات فرهنگی مذهبی و محصولات با کیفیت برای اهالی مسجد ایجاد شده است.  

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اهالی مساجد نیاز به شناخت محصولات مناسب و مورد نیاز مسجد هستند و از سوی دیگر تولید کنندگان نیاز به معرفی محصولات مسجدی خود به مساجدند، به همین جهت سایت مسجدکالا بهترین جایی است که این دو قشر می‌توانند یکدیگر را پیدا و محصولات مسجدی خود را با طی فرایند ساده‌ای در سایت و شبکه‌های اجتماعی مسجدکالا معرفی کنند.

 

مدیرعامل سایت «مسجدکالا» با اشاره به خدمات این سایت به مخاطبان خاطر نشان کرد: سایت مسجدکالا با رویکرد ارتقای محصولاتی که برای مساجد است، خدمات نرم افزار و سخت افزار مسجدی برای مخاطبان ارائه می‌دهد و تلاش ما در مسجدکالا بر این راستا است که محصولاتی که ارائه می شود از استاندارها و جامعیت لازم و نیز تخفیف های ویژه‌ای برای اهالی مسجد برخوردار باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از دو سال از تاسیس سایت مسجدکالا می‌گذرد، تصریح کرد: ایده راه اندازی مسجدکالا در دومین فراخوان ایده های مسجدی در باشگاه ایده پردازان مسجدی شکل گرفت و در حال حاضر که ششمین فراخوان ایده‌های مسجدی در حال برگزاری است، همه خالقان مسجدی می‌توانند طی فرایند ساده‌ای برای ارسال ایده‌ها و تجربیات خود از طریق وارد شدن به سایت باشگاه ایده پردازان مسجدی (ir.masjedidea.www) اقدام نماید. لازم است که برای اجرایی شدن این ایده‌ها در شهرهای مختلف، علاوه بر ارتباط با با ائمه جماعات با ائمه جمعه آن نیز ارتباط برقرار کنیم، تا از طریق آنها نیز خدماتی در آن شهرها برای اهالی مسجد ارائه دهیم.

 

مدیرعامل سایت مسجدکالا، فضاسازی مسجد، مراسمات، محصولات فرهنگی آموزشی را به عنوان بخشی از دسته های سایت و هدایای فرهنگی آموزشی، پک جشن تکلیف، عروسک‌های ایرانی ـ اسلامی، لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی، خوشبوکننده فضای مسجد، اذانگوی هوشمند و تابلو ساعت دیجیتال، منبر و محراب، سجاده فرش و فرش مسجد را به عنوان بخشی از محصولات پرمخاطب مسجدی، همچنین خلاقیت در پذیرایی های مسجد، تولید محتوا و کتاب، طرح تعویض فرش مساجد، شستشوی لوستر مساجد و طرح تعویض مهرهای فرسوده را از خدمات ارایه شده در این سایت نام برد.
 
مدیر عامل سایت مسجدکالا اظهار کرد: ما در راستای حمایت از تولیدکننده و کالای ایرانی با تولیدکنندگان مسجدی اکثر شهرهای کشور ارتباط برقرار کرده ایم، تا محصولاتشان را در سایت مسجدکالا معرفی کنیم، زیرا در صورتی که هر محصولی در هر شهری تولید شود، مشتریان به راحتی و با هزینه کمتری می‌توانند آن محصول مسجدی را تهیه کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: مخاطبان برای دسترسی به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مسجد کالا به آدرس اینترنتی این سایت http://masjedkala.ir/ و شبکه‌های مسجدکالا masjedkala@ مراجعه کنند.
شبستان
(یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷) ۱۳:۵۳
https://news.masjed.ir/u/hh5
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید