دوشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۱۶۹
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام صداقت خبر داد:

جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در ۵۰۰ مسجد تهران

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی انقلاب در ۵۰۰ مسجد تهران خبر داد.

(دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۵۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «مجتبی صداقت» در گفت و گو با شبستان با اشاره به برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد تهران گفت:در مساجد مبدا و مسیر راهیمایی ۲۲ بهمن برنامه های ویژه ای در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه فجر فاطمی اظهار کرد:به دلیل تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه برنامه های ویژه ای به همین مناسبت در مساجد برگزار و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این دهه در ۵۰۰ مسجد محوری استان تهران برپا می شود.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد اکران و پخش فیلم های انقلابی در مساجد با مشارکت بسیج و صدا و سیما را یکی دیگر از برنامه هایی ۴۰سالگی انقلاب برشمرد که در این ایام برگزار می شود و تصریح کرد: ویژه برنامه چهل چراغ انقلاب «۴۰ شب در ۴۰ مسجد» یکی دیگر از برنامه هایی است که به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب با حضور سخنرانان و شخصیت های کشوری برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: علاوه بر آن برنامه های دهه فجر در مساجد با همکاری صدا و سیما پوشش تصویری انجام خواهد شد.

 

صداقت از تهیه محتواهایی برای ائمه جماعات مساجد در ۴۰ سالگی انقلاب خبر داد و تصریح کرد: تلاش می شود، دستاوردهای کلان نظام جمهوری اسلامی از جمله عزت و استقلال نظام که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی است در این ایام برای مردم تبیین شود و ائمه جماعات در نماز جماعت و سخنرانی ها به سوالات جوانان در محورها و موضوعات مختلف پاسخ دهند.

شبستان
(دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۵۵
https://news.masjed.ir/u/iBH
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید