یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۱
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۳۲۹۸
گزارشگر : ایده ایده
مسئول گروه جهادی شهید احمدی پناه:

‌با همت جهادگران، بنای برخی از مساجد شهرکرد تکمیل شد

محمد ملک محمدی: گروه جهادی شهید احمدی پناه ابتدای اردوی جهادی 7 روزه در روستای دهنو، مرمت دیوارهای مخروب مسجد این روستا را در تیرماه 97 آغاز و در ادامه تکمیل مساجد روستاهای دیگر شهرکرد را در دستور کار خود قرار داد.

(یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷) ۱۰:۳۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از تسنیم، جوان و نوجوان سختی کار و دوری از خانواده خود را در جهت خدمت به محرومین و آبادانی کشور به جان می‌خرند تا علاوه بر کار جهادی به سازندگی و خودسازی موجود این اردوها دست یابند.

در اهمیت این اردوها همین بس که مقام معظم رهبری این اردوها را تمرین، خدمت، خودسازی، آشنایی با فضای جامعه و درحالت کلی خیلی کار با ارزشی می‌دانند و بر توسعه روزافزون این اردوها تأکید فراوانی داشته و دارند و عقیده دارند خدمت به محرومان به معنای واقعی کلمه "جهاد"در راه خدا است.

یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار سازمان بسیج سازندگی، برپایی اردوهای جهادی در سراسر کشور به ویژه در نقاط آسیب پذیر و کمتر برخوردار کشور بوده که با حضور خالصانه نیروهای بسیجی مومن و متعهد انقلابی اعم از دانشجو، کارگر و کارمند در اقصی نقاط ایران اسلامی در حال پیگیری است.

در حقیقت اقداماتی که در اردوهای جهادی انجام می‌شود صرفا یک کار عمرانی یا فرهنگی یا اردوی خودسازی نیست، بلکه مجموعه‌ای از فعالیت‌های خودجوش و داوطلبانه جهت ارائه خدماتی عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی و خداپسندانه بوده که بر پایه سازندگی استوار است.

محمد ملک محمدی مسئول گروه جهادی شهید احمدی پناه اظهار داشت: گروه جهادی شهید احمدی پناه ابتدای اردوی جهادی 7 روزه در روستای دهنو در قالب اقداماتی نظیر دیوار چینی و بتن ریزی دیوارهای مسجد و مرمت دیوارهای مخروب این روستا در تیرماه سال 97 اقدام جهادی خود را آغاز کرد.

وی افزود: در اعزام مجدد گروه جهادی شهید احمدی پناه به روستاها ، اردوی جهادی 3 روزه در مرداد ماه سال جاری در روستای دهنو برگزار شد و در مرحله اول دیوارها و ساختمان نیمه ساخت مسجد امام حسین (ع) این روستا تکمیل شد. در مرحله دوم پاک سازی کامل محوطه و فضای اطراف مسجد توسط بسیجیان انجام و این اردوی جهادی با موفقیت به پایان رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات ذکر شده توسط گروه جهادی شهید احمدی پناه در شهریور ماه 97 گروه در قالب رزمایش سراسری محمد رسول الله (ص) در مسجد امام محمد باقر (ع) فرادنبه اقدام به برپایی اردو نمود. در این اردو نیز اقداماتی شامل موزائیک کاری حیاط مسجد و لوله کشی آب و فاضلاب و ایجاد حوض و اتمام سقف کاذب مسجد و نصب بنرهای محوطه داخل مسجد توسط بسیجیان گروه جهادی شهید مسلم احمدی پناه به انجام رسید.

‌با همت جهادگران، بنای برخی از مساجد شهرکرد تکمیل شد
‌با همت جهادگران، بنای برخی از مساجد شهرکرد تکمیل شد

انتهای پیام/

(یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷) ۱۰:۳۱
https://news.masjed.ir/u/iI6
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید