سه شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۳۰۳۳
گزارشگر : محسن عزیزی

مساجد و اجتماعات اسلامی آمریکا به سیل زدگان طوفان فلورانس اسکان می دهند

شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» از جامعه اسلامی و مسئولین مساجد در ایالات متحده خواست با آژانس های امداد فوری محلی تماس گرفته و از هر حمایتی از جمله اسکان سیل زدگان دریغ نکنند.

(سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷) ۱۱:۱۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، درحالی که طوفان هولناک فلورانس با سیل خانمان برانداز مناطق مختلف ایالت کارولینا را می پیماید، سازمان های اسلامی در ایالات متحده از مساجد و مسلمانان در سرتاسر این کشور در ناحیه جنوب شرقی خواسته اند، به سیل زدگان این منطقه که از طوفان آسیب دیده و بی خانمان شده اند اسکان دهند.

ناهید اواد مدیر اجرایی ملی شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در این باره گفت: ما از رهبران جامعه اسلامی و مسئولین مساجد می خواهیم با آژانس های امداد فوری محلی تماس گرفته و هر حمایتی را که می توانند به سیل زدگان طوفان فلورانس ارائه دهند.

شورای کایر در ادامه افزود: جامعه اسلامی در ایالات جورجیا و مریلند از هم اکنون برنامه هایشان را برای پیوستن به اجتماعات دینی دیگر برای کمک به سیل زدگان طوفان فلورانس اعلام کرده اند.

 

گفتنی است شورای کایر بزرگترین سازمان حقوق و آزادی های مدنی برای مسلمانان در آمریکا محسوب می شود و طوفان فلورانس که به سرعت مناطق شمالی و جنوبی کارولینا را می پیماید تاکنون منجر به کشته شده حداقل 13 تن شده است. یکی از کشته شدگان این طوفان یک مادر و فرزندش بوده اند که پس از سقوط درخت بر روی خانه شان در ویلمینگون در کارولینای شمالی جان خود را از دست دادند.

(سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷) ۱۱:۱۸
https://news.masjed.ir/u/mbp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید