یکشنبه / ۷ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۲۶۶۳
گزارشگر : ایده ایده
فراخوان مقاله؛

اولین همایش «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی»

اولین همایش «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» با تأکید بر ظرفیت های سپاه فجر در آذر ماه سال جاری و مصادف با هفته پژوهش برگزار می شود.

(یکشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۰۱
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، اولین همایش «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» با تأکید بر ظرفیت های سپاه فجر در آذر ماه سال جاری و مصادف با هفته پژوهش برگزار می شود.
 
مسجد طراز در اندیشه های امام خمینی (ره) امام خامنه ای و علمای اسلام، جایگاه مسجد طراز از منظر مطالعات و تحقیقات غیر مسلمانان در قرن حاضر، نقش مساجد در دفاع مقدس، مسجد طراز در قرآن و روایات، نقش مساجد در اقتصاد مقاومتی، آسیب ها و آفت های مسجد طراز، اهمیت مسجد طراز در عصر حاضر، نقش مساجد در تربیت نیروهای انقلابی، نقش سپاه و بسیج در تحقق مسجد طراز، نقش و جایگاه موقوفات در تحقق مسجد طراز، تأثیر رسانه و فضای مجازی در تحقق مسجد طراز، نقش و جایگاه ائمه جماعت در تحقق مسجد طراز و نقش مساجد در تربیت و تعالی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله محورهای این همایش می‌باشد.
 
متقاضیان می توانند مقالات خود را به صورت حضوری به معاونت دانش و پژوهش یا سازمان بسیج مساجد و محلات تحویل دهند و یا از طریق دبیرخانه نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها ارسال کنند.
 
آخرین مهلت ارسال مقالات 30 مهرماه 1397 می باشد و به نفرات برتر هدایای ارزنده ای اهداء می‌گردد و همچنین به مقالات برتر نیز گواهی ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/
(یکشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۰۱
https://news.masjed.ir/u/j94
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید