دوشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۳۰۱
گزارشگر : ایده ایده
مدیر شبکه رادیویی قرآن خبر داد:

تشکیل ستاد برگزاری همایش و جشنواره مسجد طراز اسلامی

مدیر شبکه رادیویی قرآن گفت: ما در رابطه با مسجد همایش و جشنواره مسجد طراز اسلامی را خواهیم داشت که تا به امروز ستاد رسانه‌ای آن در مرکز صدا و سیما تشکیل شده است.

(دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۵۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن در گفت و گو با پایگاه تخصصی مسجد در خصوص اقدامات رادیو قرآن در خصوص دهه تکریم و غباروبی مساجد گفت: ما در رابطه با مسجد، همایش و جشنواره مسجد طراز اسلامی را خواهیم داشت که تا به امروز ستاد رسانه‌ای آن در مرکز صدا و سیما تشکیل شده است که حجت‌الاسلام میرتاجدینی قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما نیز رییس این همایش و ستاد هستند.

وی ادامه داد: از بخش‌های و معاونت‌های مختلف صدا و سیما عضو این ستاد هستند و دو جلسه هم در انتها سال 96 و آغاز سال جدید از این ستاد برپا شده است و اعضاء ثابت ستاد هم مشخص شده‌اند و همه دست در دست هم در حال برنامه‌ریزی برای برپایی یک همایش باشکوه در خصوص مسجد هستند.

مدیر شبکه رادیویی قرآن تاکید کرد: قرار است در این برنامه شاخص‌ها و مولفه‌های مسجد طراز اسلامی مشخص شود تا ببینیم یک مسجد در چه قواره‌ای می‌تواند طراز اسلامی باشد، بخش قابل توجهی از این همایش برگرفته از یکی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساجد است.

ابوالقاسمی یادآور شد: شبکه رادیویی قرآن هم به عنوان یکی از اعضاء این ستاد برنامه‌های خود را آماده کرده است، از سوی هر معاونت یک نماینده به این ستاد معرفی می‌شود و این اعضاء در کنار هم برنامه‌های خود را با یکدیگر هماهنگ می‌کنند و در قالب برنامه‌های تبلیغی و ترویجی و همچنین برنامه‌های ترکیبی پخش خواهند کرد.

وی افزود: برنامه ستاد به گونه‌ای نیست که همه برای یک همایش در کنار هم جمع شوند بلکه قرار است برنامه‌ها در طول سال به صورت مستمر انجام شود و از هفته‌های آتی برنامه‌های مرتبط با مساجد آغاز می‌شود و در دهه تکریم مساجد نیز این برنامه ها خواهد شدبود.

 انتهای پیام/

(دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۵۹
https://news.masjed.ir/u/jvz
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید