یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۷ / ۲۳:۵۹
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۲۲۰۲
گزارشگر : ایده ایده
معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

مساجد ارتش به دنبال ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی هستند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مساجد ارتش فعال‌ترین مساجد کشور هستند، زیرا در مساجد ارتش نزدیک به هزار وعده نماز جماعت در سراسر کشور در طول روز برگزار می‌شود و تعداد زیادی از طلبه‌ها و روحانیون محترم در ارتش مشغول به برپایی همین نماز جماعت هستند.

(یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷) ۲۳:۵۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، امیر حبیب‌الله سیاری در گفتگو با پایگاه تخصصی مسجد در خصوص وضعیت مساجد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران مساجد بسیار ارزشمند و در شان ارتش کشورمان داریم.

وی با اشاره به بحث آمادگی برای دهه سوم شعبان افزود: اقدامات ارزشمندی را در مساجد ارتش انجام می‌دهیم زیرا مسجد ارتش جمهوری اسلامی ایران به نظر بنده فعال‌ترین مساجد کشور هستند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تاکید کرد: مساجد ارتش جمهوری اسلامی ایران نزدیک به هزار وعده نماز جماعت را در سراسر کشور در طول روز برگزار می‌کنند و تعداد زیادی از طلبه‌ها و روحانیون محترم در ارتش مشغول به برپایی همین نماز جماعت هستند، برای نمونه صبح در مساجد ارتش حضور پیدا کنید و ببینید عظمت نماز جماعت تا چه اندازه بالا است.

امیر سیاری در خصوص نقش مسجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: به گفته امام راحل: «مسجد سنگر است»، ما در مسجد برای ارتقاء سطح معنویت کارکنان ارتش تلاش فراوانی می کنیم، بحث‌های بصیرتی، ارتقاء سطح معنویت و برپایی جلسات مختلف که موجب افزایش معنویت و بصریت می‌شود در مساجد ارتش را داریم.

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری ایلامی ایران در پایان گفت: افزایش این معنویت و بصیرت قطعا در افزایش توان نظامی ارتشی‌ها تاثیر دارد، بنابراین برنامه‌های ما کاملا منطبق بر فرهنگ شهادت طلبی و ایثار است.

(یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷) ۲۳:۵۹
https://news.masjed.ir/u/nh3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید