شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۸۸۸
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
حجه الاسلام کمالی در مسجد وفا:

شخصیت والای حضرت فاطمه(س) را در در و دیوار محدود نکنیم

حجه الاسلام دکتر شیخ حسن کمالی، استاد حوزه علمیه در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: شخصیت عظیم حضرت فاطمه(س) را در در و دیوار محدود نکنیم.

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۲۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجه الاسلام دکتر حسن کمالی، استاد حوزه علمیه و  نویسنده و پژوهشگر حوزوی، در مسجد وفا تهران (خیابان شوش) گفت: حضرت فاطمه(س)، شخصیتی نورانی، ولایت مدار و ظلم ستیز بودند و نباید شخصیت عظیم حضرت صدیقه کبری (س) را  در در و دیوار، خلاصه کرد.

وی در ادامه گفت: آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب با تاسی به سیره حضرت فاطمه (س)، در برابر جهان ستم ، زور، تزویر و استکبار ایستاده اند. حضرت فاطمه اطهر (س) نمونه بی‌نظیر تقوی، خداترسی و ولایت مداری هستند.

این استاد حوزه علمیه در خصوص جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا گفت:  حضرت زهرا که پیامبر اسلام (ص)، ایشان را نور چشم و ام ابیها نامیدند، الگوی پارسایی و ادب هستند. مبلغان، وعاظ، مداحان و پژوهشگران در توصیف حضرت زهرای مرضیه(س)، صرفا به بیان مصائب حضرت در پشت در بسنده نکنند؛ البته این موضوع نیز در جای خود، لازم و شایسته است اما باید فضایل و آموزه های دخت گرانقدر پیامبر (ع)، بیشتر تبیین شود.

 

کمالی  

 شخصیت عظیم حضرت فاطمه(س) را به مصائب در و دیوار محدود نکنیم

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۲۹
https://news.masjed.ir/u/jql
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید