دوشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۰
سرویس : مسجد سیدالشهداء (ع)
کد خبر : ۳۵۶۳۲
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجدالحسین(ع):

هزینه‌ افطارهای مسجدالحسین(ع) برای محرومان

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی مساجد در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی دنبال می‌شود، گفت: هزینه‌ای که در سال‌های گذشته صرف افطاری مساجد می‌شد در طول این ماه صرف تامین بسته‌های ارزاق یا کمک‌های نقدی به نیازمندان شود.

(دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۲:۵۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ حجت الاسلام «سید محمد ابطحی» در گفت و گو با شبستان  با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی بندگان خدا و بهار قرآن است، اظهار کرد: فعالیت های قرآنی مساجد در این ماه و در دوره شیوع ویروس کرونا حتما به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی همچون سروش، همه روزه اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد الحسین (ع) (واقع در تهران، خیابان شوش) افزود: مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا ارتباط خود با مردم را حفظ کردند که ان شاءلله این روند در استفاده همه مردم از جمله مسجدی ها از برکات ماه رمضان ادامه دارد.

 

وی در ادامه به توزیع ۱۰۰ بسته ارزاق در آستانه ماه مبارک رمضان در راستای رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: هزینه ای که مردم در سال های گذشته صرف افطاری مساجد می کردند در طول این ماه صرف تامین بسته های ارزاق یا ارایه کمک های نقدی به خانواده های نیازمند کنند.

 

ابطحی با بیان اینکه اعضای پایگاه بسیج برادران مسجدالحسین (ع) در سم‌پاشی محلات تیردوقلو و شبیر مشارکت دارند، گفت: اعضای پایگاه خواهران این مسجد نیز در دوخت ماسک و تهیه و بسته بندی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده با همکاری پایگاه های بسیج برخی از مساجد منطقه شوش همکاری دارند.

 

وی یادآور شد: تلاش داریم با همراهی نمازگزاران، هیئت امنا و خیران مسجدالحسین (ع) کار تهیه و توزیع ارزاق را در نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ادامه دهیم.


(دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۲:۵۰
https://news.masjed.ir/u/k4x
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید