چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۶۰۳
گزارشگر : ایده ایده
در آستانه عید نیمه شعبان

قدردانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از کادر درمانی و نیروهای مردمی

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشیریت امام زمان(عج) از زحمات مستمر کادر درمانی در ماه های اخیر قدردانی کرد.

(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۳:۲۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی؛ با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان, میلاد امام زمان(عج)، از تلاشهای کادر درمانی بیمارستان ها و نیروهای مردمی قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

 

مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً

خداوند می فرماید: هر کس انسانی را از مرگ برهاند و به زندگی برگرداند مانند آن است که همه انسانها را زندگی بخشیده است. قرآن کریم. سوره مائده آیه ۳۲

 
مجاهدان بزرگوار عرصه سلامت ؛
 
پزشکان ارجمند ، پرستاران فداکار ، نیروهای مردمی و کادر دلسوز و پرتلاش درمانی

 

سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. ایام سال جدید و اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه) را به محضرتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. حضور خالصانه شما جهادگران عرصه بهداشت، درمان و سلامت جامعه که با ایثار و از خودگذشتگی، متواضعانه و بی ادعا، همراه با تحمل رنجها و ناملایمات، در مسیر امداد و نجات جان بیماران به صورت شبانه روز ، همت و تلاش بی دریغ صرف کرده و در روزهایی که سایر مردم به گذراندن تعطیلات کنار خانواده خویش مشغول بوده اند با قبول خطرات و پذیرش بار مسئولیت در خط مقدم مبارزه با بیماری مجاهدت نموده اید، مایه فخر و مباهات و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است.
 
اینجانب به عنوان خادم خانه های خدا و به نمایندگی از طرف ائمه محترم جماعات و دست اندرکاران مساجد به وجود شریفتان افتخار می کنم و فعالیت های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می نمایم. از درگاه خداوند متعال ، سلامت و توفیقات روزافزون شما دلسوزان و صحت و سلامتی کامل برای همه بیماران و رحمت و مغفرت برای همه عزیزان از دست رفته ( به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت ) و صبر و اجر عظیم برای بازماندگان ایشان مسئلت می نمایم.
 
امید است إن شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه)، هرچه سریعتر سایه این بلای عمومی از سر این ملت شریف و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.
 
سید ناصر الدین نوری زاده
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد
(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۳:۲۴
https://news.masjed.ir/u/hqk
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید