چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۵
سرویس : مسجد سیدالشهداء (ع)
کد خبر : ۳۵۶۰۲
گزارشگر : ایده ایده
در آستانه جشن نیمه شعبان

رئیس مرکز از فعالان جهادی مساجد قدردانی کرد

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از تلاشهای ائمه جماعات و فعالان جهادی مساجد تشکر کرد

(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۳:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی؛ با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد امام زمان(عج)، از تلاشهای ائمه جماعات و فعالان جهادی مساجد، طلاب و فضلای مجاهد در عرصه سلامت و همچنین نیروهای قرارگاههای مردمی بهداشت و سلامت در مساجد قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است؛

 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
تعاونوا على البرّ و التّقوی
 
خداوند می فرماید: یکدیگر را بر انجام کارهای خیر و پرهیزکاری یاری نمایید
قرآن کریم. سوره مائده آیه ۲
 
 
ائمه محترم جماعات و فعالان جهادی مساجد
 طلاب و فضلای عزیز مجاهد در عرصه سلامت 
نیروهای محترم قرارگاههای مردمی بهداشت و سلامت در مساجد
 
 سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. حضور و همراهی خالصانه و گمنام شما سربازان بی ادعای امام زمان (عجل الله فرجه) و خدمتگزاران دلسوز و پر تلاش خانه های خدا و مدافعان حریم امنیت و سلامت جامعه که به صورت شبانه روز در کنار کادر درمانی و پزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و سلامتی ، به خدمت رسانی ، امدادگری ، نجات بخشی بیماران ، پاسخ به سؤالات ، تجهیز و تدفین أموات ، با تحمل رنجها و ناملایمات و با قبول سرزنش ها و خطرات پرداخته اید و در سفارش مؤکد و عمل به توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی پیشگام بوده اید ، موجب فخر و مباهات برای همه ماست.
 
اینجانب به عنوان خادم مساجد و روحانیت معزز به وجودتان افتخار می کنم و فعالیت های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می نمایم. از درگاه خداوند متعال ، عافیت و سعادت و توفیقات روزافزون شما بزرگواران و صحت و سلامتی کامل برای بیماران و رحمت و مغفرت برای عزیزان از دست رفته (به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت) و صبر و اجر برای بازماندگان ایشان مسئلت می نمایم.
 
امید است إن شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) ، هرچه سریعتر این بلای عمومی از ملت عزیزمان و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.
 
سید ناصر الدین نوری زاده 
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد
(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۳:۲۵
https://news.masjed.ir/u/jfX
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید