دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۵۲۴
گزارشگر : ایده ایده
معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد

تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند به همت مسجدی‌ها

ولیئی با اشاره به مشارکت مساجد در تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند و تحت پوشش سازمان بهزیستی، گفت: در فاز اول اجرای این طرح ۹۸۰ مسجد در کمک‌رسانی به زوج‌های نیازمند در شرف ازدواج مشارکت دارند.

(دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۵۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ «محسن ولیئی» در گفت و گو با شبستان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز رسیدگی به امور مساجد، موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و مجمع خیرین استان تهران، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، سازمان بهزیستی تعدادی از افراد تحت پوشش را که در شرف ازدواج هستند و درآمد لازم برای تامین جهیزیه خود را ندارند، مورد حمایت قرار می دهد.
 
معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه سازمان بهزیستی به 26 هزار زوج فاقد جهیزیه بر اساس نهضت تامین اقلام جهیزیه برای نوعروسان و معلومان کمک خواهد کرد، تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه همکاری قرار است، مجمع خیرین کشور و خیریه حضرت رقیه(س) و مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای مسئولیت های اجتماعی در این طرح مشارکت کنند.
 
وی اضافه کرد: امید است در این طرح هر ماه شاهد تامین بخشی از اقلام مورد نیاز نیازمندان باشیم. ضمن اینکه مقرر شده است، بر اساس این تفاهم نامه همکاری شماره حساب سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در مساجد تبلیغ شود و کسانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، از طریق این شماره حساب ها در این طرح مشارکت کنند و برای جوانان در شرف ازدواج نیازمند کمک های لازم را انجام دهند.
 
ولیئی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح حدود 980 جهیزیه از سوی مساجد جمع آوری می شود، ابراز کرد: این طرح از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده و برای چهار ماه اجرا می شود.
 
معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: علاوه بر این، قرار است با ائمه جماعات مساجد تراز نیز نشستی به منظور یاری رسانی برای اجرای این طرح برگزار شود.
 
پایان پیام/
(دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۵۰
https://news.masjed.ir/u/jnq
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید