سه شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۳
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۵۵۱۳
گزارشگر : ایده ایده
با همکاری ۱۰۰ مسجد و هیئت

اجتماع بزرگ فاطمی در جنوب تهران

آیت الله قائنی با بیان اینکه پیشنهاد کمک از سوی دستگاه‌ها را رد کرده ایم، گفت: اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با همکاری ۱۰۰ مسجد و هیئت برگزار می شود.

(سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۰۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، مسئول اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با بیان اینکه اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران از سال ۱۳۹۱ در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود، بیان کرد: از روز و سال نخست برگزاری این اجتماع تاکنون، از ظرفیت مساجد و هیئت‌های مذهبی استفاده کردیم.
 
قائنی افزود: همه ساله برای برگزاری این اجتماع بزرگ، نشست‌های هم اندیشی با حضور ائمه جماعات مساجد، مسئولان هیئت‌های مذهبی، بسیجیان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و همچنین مسئولان برخی از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌کنیم که گاهی مسئولان این دستگاه‌ها پیشنهاد ارائه کمک‌های مالی را مطرح می‌کنند که همه را رد کرده ایم و در صورت حیات، در سال‌های آینده نیز رد می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، امسال با همراهی ۱۰۰ مسجد و هیئت در روز چهارشنبه، ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
 
قائنی گفت: مهدی سماواتی، کاظم غفارنژاد، در اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، مداحی می‌کنند و طبق سنوات پیشین، امام جماعت یکی از مساجد فعال در برگزاری این اجتماع، سخنرانی می‌کند.
 
وی اضافه کرد: امسال نیز اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با تشییع نمادین تابوت به یاد مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط جمعی از روحانیون و طلاب پایان می‌یابد.
 
مسئول اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران ادامه داد: در کنار مردمی و مسجدی بودن این اجتماع، خدمت رسانی روحانیون و طلاب در این مراسم است به طوری که حتی کیسه نیز برای قراردادن کفش به مردم می‌دهند.
 
یادآور می‌شود، اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران در میدان شوش، چهارراه لب خط، واقع شده است.
 
اجتماع بزرگ فاطمی در جنوب تهران
(سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۰۳
https://news.masjed.ir/u/h3b
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید