یکشنبه / ۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۳
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۵۴۰۸
گزارشگر : مدیر مدیر

بیانیه ی مرکز بمناسبت فرارسیدن نُه دی

بیانیه ی مرکز رسیدگی به امور مساجد بمناسبت یوم الله نّه دی

(یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸) ۱۷:۲۳

متن بیانیه ی مرکز رسیدگی به امور مساجد بمناسبت فرارسیدن سالگرد یوم الله نُه دی به این شرح است : 


بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله "نُه دی" یادآور حماسه ی ملّت مؤمن و بصیر ایران اسلامی است که در اوج غبار فتنه در سال 88، عظمت انقلاب اسلامی و نظام مقدّس جمهوری اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق مجدّد امّت با ولایت است، روزی است که مردم انقلابی ایران با خروش به هنگام و قاطع خود، سیلی محکمی بر چهره ی ظلمانی فتنه گران سال 88 زدند و با حضورِ سیل آسای خود، دشمنان خبیث اسلام را منکوب نمودند.

حماسه ی "نُه دی" پاسخی دندان شکن در برابر حربه های زنگ زده ی فتنه گرانی بود که کشور اسلامی ایران را با توطئه و توهّم تقلّب در انتخابات، به زحمت انداخته و باعث شدند دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم به طمع افتاده و نقشه ها در سر بپرورانند.

در تبیین حماسه ی ماندگار تجمّع بزرگ عاشوراییان در یوم الله نهم دی ماه یکی از محورهایی که باید مورد توجّه قرار گیرد بررسی آثار ارزشمند، برکات و دستاوردهای فراوان و گوناگون این حماسه ی عاشورایی و انتقال آن به نسل‌ های بعدی است.

مرکز رسیدگی به امور مساجد، همچون سالهای گذشته، سالگرد حماسه 9 دی روز پیوند عاشورایی ملّت و امام، بصیرت و حضور آگاهانه ی ملّت مسلمان ایران را در خلق این حادثه تاریخی ارج نهاده، ضمن دعوت از تمامی اقشار بویژه نمازگزاران غیور و انقلابی، جهت حضور باشکوه در سالگرد این روز با عظمت، از درگاه خداوند متعال برای ملّت قدردان ایران اسلامی موفّقیت وسربلندی و برای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدّظلّه) طول عمر، عزّت روزافزون و نصرت الهی مسئلت می نماید.

(یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸) ۱۷:۲۳
https://news.masjed.ir/u/jhy
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید