شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۰۷۶
گزارشگر : ایده ایده
برادر شهید تهرانی مقدم مطرح کرد:

لزوم حمایت بیشتر مسئولان از مساجد

محمد تهرانی‌مقدم با بیان‌اینکه مسئولان کشور باید بیش از گذشته از مساجد حمایت کنند، گفت: یاد شهدا باید در طول سال و نه صرفاً در مناسبت‌هایی هم چون هفته دفاع مقدس و دهه فجر گرامی داشته شود.

(شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸) ۰۸:۲۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ «محمد تهرانی مقدم» در همایش «شقایق سیرتان» که روز پنجشنبه، چهارم مردادماه در مجتمع فرهنگی نور تهران برگزار شد، با بیان اینکه مساجد مهم ترین پایگاه ترویج انقلابی گری در کشور هستند، گفت: مسئولان کشور باید بیش از گذشته از مساجد حمایت کنند.

برادر شهید حسن تهرانی مقدم افزود: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و اگر ایستادگی و گذشت آنان نبود امروز نظام جمهوری اسلامی شاهد این همه عزت و سربلندی در جهان نبود. بنابراین، همه باید مروج فرهنگ شهادت و ایثار باشند.
 
وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد هم که امروز میزبان برگزاری این همایش جالب هستند، حتما اشاعه دهنده فرهنگ مقاومت در برابر زورگویان جهانی هستند.
 
تهرانی مقدم بیان کرد: یاد شهدا باید در طول سال و نه صرفا در مناسبت هایی هم چون هفته دفاع مقدس و دهه فجر گرامی داشته شود.
 
وی خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز ما همچون دوران انقلاب و دفاع مقدس با تبعیت از ولی فقیه در دفاع از نظام اسلامی و مبارزه به مستکبران پیشگام است.

 

 

منبع: شبستان

 


(شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸) ۰۸:۲۵
https://news.masjed.ir/u/mgS
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید