یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۴
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۵۰۱۱
گزارشگر : ایده ایده
رییس ستاد برگزاری مراسم هفدهم شهریور استان تهران:

حادثه ۱۷ شهریور بیانگر ماهیت پهلوی

رییس ستاد برگزاری مراسم هفدهم شهریور استان تهران گفت: حادثه ۱۷ شهریور فرصتی برای بیان ماهیت اصلی رژیم پهلوی است.

(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۳۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت‌الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران در خصوص حادثه ۱۷ شهریور اظهار کرد: همانگونه که ۱۵ خرداد منطقه ای نیست، حادثه ۱۷ شهریور نیز منطقه ای محسوب نمی شود، در روز هفدهم شهریور مردم بی دفاع و مظلوم تهران توسط مأموران رژیم پهلوی ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده شدند و بهترین مقطعی که در آن مردم موضوع حکومت اسلامی را مطرح کردند، حادثه هفدهم شهریور بود.
 
وی ادامه داد: برخی تلاش دارند تا چهره شاه و رژیم پهلوی را تطهیر کنند، حادثه ۱۷ شهریور بهترین فرصت برای بیان ماهیت اصلی رژیم پهلوی است.
 
محمودی در ادامه ضمن تاکید بر تبیین جوانب قیام ۱۷ شهریور برای مردم به خصوص نسل جوان، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور باید گرامی داشته شود و همه ما وظیفه داریم نسبت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کنیم.
 
رییس ستاد برگزاری مراسم هفدهم شهریور استان تهران سپس به برخی از مصوبات جلسات گرامیداشت ۱۷ شهریور اشاره کرد و افزود: استفاده از بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره حادثه ۱۷ شهریور در مکاتبات اداری، فضاسازی تبلیغی و شهری توسط شهرداری و نصب بنر مقابل ادارات همزمان با هفدهم شهریور بخشی از برنامه های ستاد برگزاری ۱۷ شهریور ماه استان تهران بوده است.
 
وی در پایان گفت: مراسم ویژه گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور، پیش از ظهر یکشنبه ۱۷ شهریور ماه برگزار شده و حجت الاسلام نوری زاده رئیس امور مساجد، سخنران این مراسم خواهد بود.
 
در کنار این مراسم نمایشگاه فرهنگی برگزار شده و برنامه های فرهنگی و بصیرتی در آن اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۳۴
https://news.masjed.ir/u/mh8
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید