شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
سرویس : مسجد فرهنگ
کد خبر : ۳۴۹۹۵
گزارشگر : مدیر مدیر

برگزاری همایش سفیران حسینی

همایش سفیران حسینی علیه السلام، با حضور بیش از یکصد و پنجاه نفر از ائمه ی محترم جماعات عضو شوراهای نواحی و محلات در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی محراب برگزار گردید.

(شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۵۴
همایش سفیران حسینی علیه السلام، با حضور بیش از یکصد و پنجاه نفر از ائمه ی محترم جماعات عضو شوراهای نواحی و محلات مرکز رسیدگی به امور مساجد، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ناصرالدین الدین نوری زاده ریاست محترم مرکز، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی محراب برگزار گردید.
در این همایش که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده ضمن خیر مقدم گویی به حضار محترم، سخنانی در مورد اهمیت فعالیت شایسته ی مساجد در ماه محرم ایراد نمودند و نقش ائمه ی جماعات را در تبیین ابعاد حماسه ی عاشورا، نقشی بی بدیل توصیف نمودند.
همچنین حضرت آیت الله صدیقی طی سخنانی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و از ائمه ی محترم جماعات خواستند در مساجد و محلات این واجب الهی را ترویج نمایند و مردم را نسبت به اقامه ی این فریضه ی الهی توجیه، ترغیب و تشویق نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی در ادامه ی همایش به بیان روش های ارائه ی معارف دینی در مراسمات مذهبی و همچنین راه های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد پرداختند و به صورت مبسوط مباحثی پیرامون نحوه ی بیان احکام، احادیث و آیات کریمه ی قرآن ارائه نمودند.
این همایش با اهدای کتاب نهضت حسینی در پرتو قرآن کریم به شرکت کنندگان خاتمه یافت.
(شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۵۴
https://news.masjed.ir/u/jmv
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید