سه شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۵
سرویس : مسجد سیدالشهداء (ع)
کد خبر : ۳۴۹۸۵
گزارشگر : ایده ایده
معاون فرهنگی امور مساجد مطرح کرد:

ادامه حماسه مسجدی‌ها در عین2

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: قرارگاه حوزه علمیه بقیه‌الله با کمک مسجدی‌های تهران بنا دارد بیش از ۳۵۰ خانه این منطقه را بازسازی کند.

(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۰۵
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه مساجد تهران جهت ارائه کمک به سیل‌زدگان اظهارداشت: براساس طرح «هر مسجد یک خانه» مسجدی‌ها و ائمه جماعات تهران در مناطق مختلف برای بازسازی منازل و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اقدام کردند که در این راستا تعدادی از ائمه جماعات و نمازگزاران مساجد تهران به همراه قرارگاه جهادی حوزه علمیه بقیه‌الله بازسازی منازل آسیب دیده منطقه عین 2 اهواز را برعهده گرفته‌اند.
 
وی گفت: منطقه عین ۲ اهواز دارای بیش از ۴۰ هزار جمعیت است که منازل بسیاری از مردم این منطقه آسیب دیده است که در مجموع قرارگاه حوزه علمیه بقیه‌الله با کمک مسجدی‌های تهران بنا دارد بیش از ۳۵۰ خانه این منطقه را بازسازی کند.
 
ذاکر ادامه داد: به مناسبت عید غدیرخم تعداد ۱۱۰ منزل سیل زدگان این منطقه آماده تحویل شد که روز گذشته با برگزاری جشن بزرگی به مناسبت این عید، روند تحویل این منازل با حضور حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام دسمی تولیت حوزه علمیه بقیه الله (عج) تهران انجام شد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: این قرارگاه همچنین بنا دارد ۱۴ باب منزل مسکونی جدید نیز برای مردم این منطقه احداث کند.
 
وی با بیان اینکه قرارگاه حوزه علمیه بقیه‌الله متشکل از روحانیون و طلاب این حوزه علمیه است که تعدادی از آنها ائمه جماعت مساجد تهران هستند، تصریح کرد: این قرارگاه در قالب گروه‌های جهادی ۷۰ نفره در این منطقه در حال انجام برنامه‌های عمرانی جهت بازسازی منازل هستند.
 
انتهای پیام/
(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۰۵
https://news.masjed.ir/u/lzs
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید