دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۹۸۳
گزارشگر : ایده ایده

در مساجد به روی کانون‌های مساجد باز باشد

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فعالیت 25 هزار کانون های فرهنگی هنری در مساجد کشور و بیش از 1200 کانون فرهنگی در مساجد استان تهران، خاطرنشان کرد: تنگ نظری است اگر در مساجد به روی این کانون های اثرگذار باز نباشد.

(دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۴۷

حجت الاسلام والمسلمین «سید ناصرالدین نوری زاده» در گردهمایی بزرگ «روز جهانی مسجد» که روز (یکشنبه، سوم شهریور) در مرکز همایش های نیایش واقع در تهران بالاتر از میدان شهید طهرانی مقدم برگزار شد، با بیان اینکه مساجد مهمترین مرکز فرهنگی در جهان هستند، گفت: مقام معظم رهبری در تبیین نقش مساجد در جامعه فرمودند: مساجد پایگاه حلقه هایی در فعالیت های اجتماعی، هسته مقاومت فرهنگی، افزایش بصیرت و بسیج فرهنگی و همچنین زمینه ساز تشکیل حصار فرهنگی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن است.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وقت زیادی صرف کردند و این بیانیه حاصل تجربه چهل ساله ایشان در مسئولیت های مختلف است، ‌ادامه داد: جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، هرچند این بیانیه همه آحاد جامعه را مورد خطاب قرار داده است.

 

وی با اشاره به نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در تعالی فرهنگی جامعه و جذب نسل جوان به مساجد، تصریح کرد: از همه مسئولان دستگاه های کشور تقاضا دارم با آغوش باز از کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون های فرهنگی تبلیغی استقبال کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 25 هزار کانون های فرهنگی هنری در مساجد کشور و بیش از 1200 کانون فرهنگی در مساجد استان تهران، خاطرنشان کرد: تنگ نظری است اگر در مساجد به روی این کانون های اثرگذار باز نباشد.

 

پایان پیام/
(دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۴۷
https://news.masjed.ir/u/k3a
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید