شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۹۵۲
گزارشگر : ایده ایده
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

مدیران آموزشی دانش آموزان را به حضور در مساجد تشویق کنند

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با تاکید به نقش والدین در حضور پررنگ فرزندانشان در مساجد گفتند: تشویق دانش آموزان برای حضور در مساجد توسط مدیران آموزشی، یکی از مسئولیت های آنها است.

(شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۵۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد صبح امروز در نمایشگاه آثار و تالیفات جامعه تعلیمات اسلامی در مشهد، بر نقش جوانان و نوجوانان در حوزه علم و یادگیری مطالبی را در ارتباط رابطه علم و عمل و عبودیت خداوند متعال یادآوری کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده با تقدیر از زحمات آقای محمود قیومی لولاچیان رئیس جامعه تعلیمات اسلامی؛ بر اهمیت پرورش نیروهای متدین و انقلابی با استفاده از ظرفیت مساجد تاکید کردند.

ایشان نقش مسجد را در محلات محوری دانستند و گفتند: ارتباط بین آحاد جامعه در این پایگاه امن الهی نقش می گیرد. لذا باید از این ظرفیت عظیم به نحو احسن بهره برداری کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به نقش والدین در حضور پررنگ فرزندان و همراهان آن در مساجد یادآوری کردند و تشویق دانش آموزان برای حضور در مساجد،‌ توسط مدیران آموزشی را یکی از مسئولیت های آنها دانستند.

در ادامه این مراسم از تالیفات جامعه تعلیمات اسلامی رونمایی شد. در رونمایی از این آثار حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین نورزی زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و محمود قیومی لولاچیان رئیس جامعه تعلیمات اسلامی حضور داشتند.

نمایشگاه آثار و تالیفات جامعه تعلیمات اسلامی
نمایشگاه آثار و تالیفات جامعه تعلیمات اسلامی

(شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۵۱
https://news.masjed.ir/u/h5p
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید