دوشنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۹۰۷
گزارشگر : ایده ایده

بسته ویژه خبری مساجد

برنامه‌های تابستانی مسجد پنبه‌چی و ویژه برنامه غدیر در مسجد جامع غدیر خم مهمترین عناوین ویژه خبری مساجد در روز دوشنبه چهاردهم مرداد 98 هستند.

(دوشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۲۵
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، این پایگاه در نظر دارد اخبار روزانه و ویژه برنامه های مساجد را به صورت روزانه در «بسته ویژه خبری مساجد» منتشر کند. ائمه محترم جماعات برا ی ارسال اخبار و یا اعلام ویژه برنامه های خود می توانند با معاونت فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، پایگاه تخصصی مسجد، تماس بگیرند و یا در پیام رسان سروش به شناسه admin_masjed_ir@  پیام خود را ارسال کنند.
 
آموزش همراه با شادی و معنویت در برنامه‌های تابستانی مسجد پنبه‌چی
 
به گزارش شبستان، همزمان با فصل تابستان و ایام اوقات فراغت ویژه برنامه های مذهبی، هنری و ورزشی و تفریحی در مسجد پنبه چی اجرا می شود.
 
 این برنامه ها در رشته مذهبی شامل گفتمان قرآنی، تدبر در قرآن، احکام و شناخت امام زمان(عج) است.
 
بنابراین گزارش، در رشته هنری هم نقاشی، خیاطی، سنگ دوزی، ویترای و کاردستی، نمددوزی، سفره آرایی و  فینگر فود، نمد دوزی آموزش داده می شود. اردوهای تفریحی زیارتی و دوره های روبیک و پیلاتس هم از جمله رشته های ورزشی و تفریحی است که همزمان با ایام اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
 
یادآور می شود، مسجد پنبه چی در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از مهدیه تهران، کوچه آقازاده واقع شده است.

 

همزمان با ماه ذی الحجه ویژه برنامه سخنرانی و مداحی در مسجد جامع غدیر خم برگزار می شود

بنابراین گزارش، در روز 14 مرداد ماه به مناسبت سالروز  ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) حجت الاسلام محمود ریاضت در  مسجد جامع غدیر خم به ایراد سخن می‌پردازد.

همچنین 20 مرداد ماه همزمان با روز عرفه مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه با نوای حجت الاسلام بنایی از ساعت 15  در این مسجد برگزار می شود.

به مناسبت عیدسعید قربان، هم  در 20 مرداد، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز مراسم جشنی با مداحی مصطفی اسدی در این مسجد برپا می شود.

 

یادآور می‌شود، مسجد جامع غدیر خم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری(نگارستان هشتم)، خیابان مسجد، نبش خیابان شهید آجرپز واقع است.

 

 هفتمین محفل قرآنی «ربیع‌القلوب» در مسجد امام خمینی(ره) بازار 

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ هفتمین محفل بزرگ قرآنی «ربیع‌القلوب» چهارشنبه 17 مرداد‌ماه با حضور جعفر فردی دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و عنوان دوم مسابقات بین‌المللی مالزی در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار می‌شود.

در این محفل گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن شمس هم به اجرای برنامه‌ می‌پردازد، همچنین برخی قاریان جوان و ممتاز قرآن کریم در این برنامه به تلاوت می‌پردازند.

 

علاقه‌مندان به حضور در این محفل می‌توانند چهارشنبه 17 مرداد‌ماه از نماز ظهر در مسجد امام خمینی(ره) واقع در بازار تهران حضور به هم رسانند.

(دوشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۲۵
https://news.masjed.ir/u/hv5
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید