شنبه / ۵ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۸۵۱
گزارشگر : ایده ایده
به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد

تجلیل از خانواده شهیدان سجادیان

به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد و با همکاری سپاه حضرت محمد (ص) از خانواده معظم شهیدان سجادیان تجلیل شد.

(شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۱۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با هدف بهره‌مندی از فیوضات معنوی و نظرات مبارک خانواده معظم شهدای مسجدی و تجلیل از صبر،‌ استقامت و پایداری ایشان و همچنین ترویج فرهنگ تکریم از ولی نعمتان انقلاب، حضور در بیت معظم شهدای مسجدی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

 

در اولین برنامه، حجت‌الاسلام ذاکر، معاون و فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت‌الاسلام جدیدی، معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت‌الاسلام فتاحی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه محمد (ص)، روح‌الله نوبخت، مدیر فرهنگی هنری سپاه محمد (ص) و جمعی از بسیجیان مسجد حضرت ولیعصر(عج) بلوار ابوذر با حضور در منزل شهیدان سجادیان، با خانواده این شهیدان سرافزار دیدار و از آنان تجلیل کردند.

 

در این مراسم برادر شهیدان سجادیان به بیان خصوصیات و ویژگی‌های بارز پدر خود، شهید حاج سید حمزه سجادیان پرداخت. از خانواده شهید سجادیان در طول هشت سال دفاع مقدس، سید کاظم، سید داوود، سید کریم و سید قاسم سجادیان به عنوان چهار فرزند خانواده و همچنین حاج سید حمزه سجادیان به عنوان پدر خانواده به شهادت رسیده‌اند.

 

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایای معنوی به خانواده معظم شهیدان سجادیان تقدیم شد.

 

یادآورمی شود: این دیدار در تاریخ 28 خرداد 98 صورت گرفت.

(شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۱۷
https://news.masjed.ir/u/o2v
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید