سه شنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۸۵۰
گزارشگر : ایده ایده
طی حکمی

انتصاب مدیر دفتر مطالعات قم

طی حکمی از سوی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، مدیر دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی این مرکز منصوب و وظایف وی اعلام شد.

(سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸) ۱۵:۴۵
گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام «نوری زاده»؛ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، طی حکمی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسنی سعدی، حجت الاسلام عبدالله توانا را به عنوان مدیر دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد منصوب کرد.

 

متن این حکم به شرح زیر است:

 

برادر ارجمـند، جنـاب حجـت‌الاسـلام آقـای عبدالله توانا (دام عزه)

 

خداوند متعال را سپاسگزاریم که توفیق ‌انجام ‌مسئولیت در جایگاه ‌خدمتگزاری به مسجد ، این کانون ذکر، عبادت و معرفت را به ما ارزانی فرمود. فرا رسیدن چهلمین‌ سالگرد استقرار نظام جمهوری ‌اسلامی و توصیه و تأکید ‌رهبر فرزانه ‌‌انقلاب ‌‌اسلامی در بیانیه گام دوّم مبنی بر افزایش‌ چشمگیر عیار معنویت و اخلاق در فضای ‌عمومی‌ جامعه و رونق ‌بی‌سابقه‌ مساجد و فضاهای ‌دینی ایجاب‌ می‌نماید که برنامه‌ریزی برای تحقق مسجد برقرار و دستیابی به الگوی مسجد طراز اسلامی، به عنوان مأموریت مهم این مرکز با اهتمام ویژه پیگیری گردد که دفتر مطالعات و پژوهشهای مرکز در پشتیبانی آن نقش موثری داشته و دارد . ضمن ‌تقدیر و تشکّر از زحمات و تلاشهای‌ دلسوزانه و مخلصانه جناب‌ حجت‌الاسلام ‌آقای حجر حسنی سعدی ، با اعتماد به ‌‌الطاف‌ خداوند متعال‌‌ و ذیل ‌‌توجّهات ‌حضرت ‌‌ولیعصر (ارواحنا له‌الفداء) ، جنابعالی را که بحمدالله برخوردار از تجربه ، تعهد و سوابق ارزشمند می‌باشید ، به مدت "دو سال" به ‌سمت " مدیر دفتر مطالعات ، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی" منصوب می‏نمایم.

 

بنابرگزارش پایگاه تخصصی مسجد، در بخش دیگری از این حکم مقتضی است با اغتنام سرمایه‌های به‌دست‌آمده ، فرصت‌های پیش‌رو و پشتوانه اسناد و منابع مدوّن دانش مدیریت مسجد ، اولویت‌های زیر را به عنوان وظایف اصلی پیگیری نمایید:

 

1. طراحی نقشه و تعیین اولویت‌های پژوهشی مرکز، با نگاه به بیانیه گام دوم و افق‌های راهبردی مصوب و موارد درخواستی ارکان و معاونت‌های تخصصی مرکز

 

2. بهره‌برداری از ظرفیت‌ بی‌بدیل علمی و پژوهشی حوزه‌های علمیه و سایر مراکز حوزوی، متناسب با شرایط روز مساجد

 

3. تشکیل کارگروه‌های تخصصی و موضوعی با حضور کارشناسان و فضلای حوزوی

 

4. همکاری و هماهنگی با دفتر طرح و برنامه، در جهت طراحی و تدوین اسناد راهبردی و پشتیبان مورد نیاز

 

5. طراحی مسیر عملیاتی‌سازی منویات مقام معظم رهبری در حوزه کارکردهای مسجد و استفاده از ظرفیت مساجد با توجه به نیازهای جامعه و شرایط روز

 

توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

سید ناصرالدین نوری‌زاده

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد

 

پایان پیام/
(سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸) ۱۵:۴۵
https://news.masjed.ir/u/h5v
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید