چهارشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۸۴۸
گزارشگر : ایده ایده
طی مراسمی

​ معارفه مدیر دفتر مطالعات قم

مراسم معارفه مدیر دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

(چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸) ۱۶:۲۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ مراسم معارفه مدیر جدید دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد ظهر امروز چهارشنبه 12 تیرماه 1398 با حضور حجت الاسلام  سید ناصرالدین نوری زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، در شهر قم برگزار شد.

در این مراسم که مدیران و مسئولان استان قم و مسئولان و اعضای دفتر مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند، حجت الاسلام حسنی سعدی تکریم و حجت الاسلام عبدالله توانا به عنوان مدیر جدید دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد معارفه شد.

در این مراسم حجت الاسلام نوری زاده با بیان این که مسجد ظرفیت بی بدیلی در حوزه کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و دینی دارد، اظهار داشت: از زمان ظهور اسلام، مساجد به عنوان مهم ترین رکن و جایگاه در جامعه مطرح هستند.

وی مساجد را سلول های بنیادین جامعه اسلامی برشمرد و افزود: مسجد پایگاه سلامت اجتماعی است و مرکز هدایت، راهبری، تعلیم، تربیت، تهذیب، فرهنگ، کمک به مستمندان و محرومان و ارائه الگوها است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: امیدواریم دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد با مدیریت حجت الاسلام توانا در راستای رونق بخشیدن به مساجد و استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه و نیروهای فرهنگی موفق تر از گذشته حرکت کنند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام عبدالله توانا با بیان این که تمام توان خود را جهت رونق بخشیدن به مساجد با استفاده از راهکارها و ظرفیت های موجود به کار خواهیم بست، گفت: برای موفقیت در این مسیر از یاری و همفکری همه مدیران و دوستان فرهنگی استفاده می کنیم.

یادآور می شود اواخر خردادماه سال جاری، حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی حکمی حجت الاسلام عبدالله توانا را به سمت مدیر جدید دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی این مرکز منصوب کرد.

(چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸) ۱۶:۲۹
https://news.masjed.ir/u/h5u
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید