یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۰
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۴۸۱۴
گزارشگر : ایده ایده
با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ تویسرکانی

بزرگداشت مقام ائمه بقیع در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود

به مناسبت فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.

(یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۰۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به مناسبت فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه(ع) بقیع مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی، چهارشنبه، ۲۲ خردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.

 

همچنین برگزاری نشست «مهدویت» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حیدری کاشانی روز جمعه، ۲۴ خردادماه، نشست بصیرت سیاسی با موضوع «بزرگداشت شهدا» با سخنرانی حمیدرضا مقدم‌فر روز شنبه، ۲۵ خردادماه و بزرگداشت سالگرد شهید چمران با حضور مهدی چمران، سه‌شنبه، ۲۸ خردادماه از دیگر برنامه‌های این مسجد است.

 

بر اساس این گزارش سایر برنامه‌های مسجد جامع غدیر به شرح زیر است: 

 مسجد جامع غدیر خم منطقه ضرابخانه تهران به منظور سامان دهی به فعالیت های قرآنی و فرهنگی خود واحدی به نام «مکتب قرآن و عترت» را تشکیل داده است. مکتب قرآن و عترت مسجد جامع غدیر خم برنامه های مختلفی را به منظور غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان در تابستان امسال اجرا می کند.

 این مکتب کلاس های آموزش روخوانی، روان خوانی، حفظ، صوت، لحن و درک مفاهیم قرآن را از دوشنبه، سوم تیرماه در مسجد جامع غدیر خم برگزار خواهد کرد. علاقمندان برای ثبت نام در این کلاس ها می توانند همه روزه به دفتر این مسجد واقع در تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری مراجعه کنند.

 

بنا بر این گزارش؛ ویژه برنامه های معرفتی و بصیرتی تدارک دیده که برگزاری کلاس های آموزش احکام و آشنایی با قصص قرآنی و همچنین جلسات اخلاقی با حضور استادان برجسته اخلاق کشورمان از جمله آنها است.

 

یادآور می‌شود، مسجد جامع غدیر خم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری، خیابان مسجد، نبش کوچه شهید آجرپز واقع است.

 بزرگداشت مقام ائمه بقیع در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود

(یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۰۰
https://news.masjed.ir/u/hxn
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید