شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۰
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۸۰۴
گزارشگر : ایده ایده
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

مسجد الاقصی فروشی نیست

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ملت های مسلمان منطقه باید موضع خود را شفاف و با فریاد رسا به جهانیان برسانند که فلسطین ،بیت المقدس و مسجد الاقصی فروشی نیست.

(شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸) ۱۵:۵۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایرنا؛ ناصر ابوشریف شامگاه جمعه در همایش بین المللی مقاومت اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در گرگان اظهار داشت: مسلمانان جهان هیچ گاه از قدس شریف فاصله نمی‌گیرند و مسجد الاقصی تکه‌ای جدا نشدنی از ممالک اسلامی است.
 
وی گفت: سرنوشت مسجد الاقصی و بیت المقدس به عنوان دغدغه اصلی مردم منطقه اعم از بحرین، لبنان، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها محسوب می‌شود و مردم با وجدان و باصلابت منطقه راضی به فروش این حرم شریف نمی‌شوند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: معامله بزرگ قرن با مقابله مؤثر کشورهای منطقه به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد و تمام راهبردهای طراحی شده عبری - عربی - آمریکایی نقش بر آب خواهد شد.
 
وی ادامه داد: رژیم آل سعود با همراهی دولت ترامپ در اجرای طرح به اصطلاح معامله قرن به مسجد الاقصی در بیت المقدس به عنوان سومین حرم شریف مسلمانان جهان خیانت کرده است.
 
ناصر ابوشریف اظهار داشت: عربستان سعودی که میزبان دو حرم شریف مسلمانان جهان است با همراه کردن دولت آمریکا و تلاش برای پیاده سازی طرح معامله قرن به ملت فلسطین و آرمان‌های جهان اسلام و مسجد الاقصی خیانت کرد.
 
وی ادامه داد: بار دیگر و پس از مطرح شدن موضوع معامله قرن، وظیفه راهبری و هدایت ممالک اسلامی به ایران سپرده شد و کشورهای جبهه مقاومت با تاسی از ایران در برابر این توطئه ایستادگی خواهد کرد و آمریکا و مزدورانش را شکست خواهند داد.

انتهای پیام/

(شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸) ۱۵:۵۰
https://news.masjed.ir/u/kib
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید