دوشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۳:۰۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۶۹۷
گزارشگر : ایده ایده
معون فرهنگی ناحیه شهید مطهری:

کمک برای مناطق سیل زده در مساجد ناحیه مطهری ادامه دارد

بیش از ۱۵۰ مسجد ناحیه شهید مطهری امور مساجد تهران یک میلیارد و نیم تومان کمک برای مناطق سیل زده کشور جمع آ‌وری و ارسال کردند.

(دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۲۳:۰۹
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, سعید امین الرویا معاون فرهنگی ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد, در گفت و گو با شبستان، با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مساجد ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد در بحث کمک رسانی به مناطق سیل زده وارد عمل شده اند،گفت: ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران بیش از ۲۰۰ مسجد دارد که قریب۱۵۰ مسجد این ناحیه برای کمک رسانی به این مناطق وارد عمل شدند. 
 
معاون فرهنگی ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: تقریبا از هر مسجدی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان کمک برای مناطق سیل زده جمع آوری شده است که در مجموع یک میلیارد و نیم تومان کمک از مساجد این ناحیه به این مناطق جمع آوری و ارسال شده است.
 
امین الرویا خاطر نشان کرد: علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مساجد از  بیش از ۲۰ مسجد این ناحیه، فعالین مسجدی برای کمک رسانی و فعالیت های میدانی به لرستان، پلدختر و آق قلا اعزام شدند.
 
معاون فرهنگی ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد همچنین افزود:بر اساس طرح مرکز رسیدگی به امور مساجد مبنی بر کمک مساجد برای مناطق سیل زده، علاوه بر جمع‌آوری کمک های مردمی، هر مسجد هم سه میلیون تومان و در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان کمک برای این مناطق جمع آوری و ارسال کرد.
 
یادآور می شود، مناطق ۲، ۵، ۶ و ۲۲ تهران جزو ناحیه شهید مطهری محسوب می شوند و این ناحیه دارای بیش از ۲۰۰ مسجد است.
 
بنا بر این گزارش؛ هموطنان گرامی می‌توانند جهت واریز کمک های نقدی، با شماره‌گیری کد  #۹۹*۰۲۱*۸۸۷۷*  یا از طریق واریز وجوه خود به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰  در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند. همچنین، هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به نزدیکترین مسجد محله خود تحویل دهند.
 
پایان پیام/40
شبستان
(دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۲۳:۰۹
https://news.masjed.ir/u/j1Z
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید