سه شنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۷۶
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد جامع مسعودیه، اعلام کرد

ارسال دو کامیون از کمک‌های نمازگزاران مسجد جامع مسعودیه به مناطق سیل‌زده

بحری خراسانی گفت: پایگاه بسیج مسجد جامع مسعودیه تاکنون دو کامیون از کمک‌های نمازگزاران این مسجد را از طریق ناحیه مقاومت بسیج این منطقه، به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است.

(سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۵:۳۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالحسین بحری خراسانی» با بیان اینکه مرکز نیکوکاری المهدی (عج) مسجد جامع مسعودیه همه ساله چندین بار به ویژه در روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان و عید نوروز، بسته های ارزاق را در اختیار نیازمندان قرار می دهد، گفت: این مرکز خدمات رسانی به خانواده های مستمند را در سال 1397 از 25 اسفندماه آغاز کرد و این روند در عید نوروز نیز ادامه داشت.
 
امام جماعت مسجد جامع مسعودیه افزود: روند این کمک رسانی و جمع آوری کمک های جدید ادامه داشت تا اینکه سیلاب برخی از مناطق کشور را دچار خسارت های وسیعی کرد و در پی آن، مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید از جمله آیت الله العظمی مکارم شیرازی، مردم را به کمک رسانی به آسیب دیدگان در این حوادث، فراخواندند.
 
وی اضافه کرد: دو روز پس از وقوع سیلاب در برخی از استان های کشور، کار جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در مسجد جامع مسعودیه آغاز شد و تاکنون علاوه بر مبالغی قابل توجه، دو کامیون از اقلام مورد نیاز به مناطق سیل زده ارسال شده است.
 
حجت الاسلام خراسانی گفت: حرکت ما در جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان پس از تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده؛ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، شدت یافت و پایگاه بسیج، اعضای هیات امنا و مرکز نیکوکاری المهدی (عج) با تلاش بیشتری اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده اند.
 
بحری خراسانی گفت: مساجد همیشه در مواقع لزوم و بحرانی یاری گر مردم بوده اند و این بار نیز پس از وقوع سیلاب های اخیر در برخی از مناطق کشورمان که متاسفانه با رحلت برخی از هموطنانمان نیز همراه شد، اولین مرکزی بودند که به صورت خودجوش، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کردند.
 
امام جماعت مسجد جامع مسعودیه خاطرنشان کرد: تاکید ما در این مسجد و خطاب به نمازگزاران طی 20 روز اخیر این بوده که در وهله اول، اقلام مورد نیاز جمع آوری و کمک های نقدی جمع آوری شود تا سرعت کمک رسانی به سیل زدگان افزایش یابد.
 
یادآور می شود؛ مسجد جامع مسعودیه در تهران، شهرک مسعودیه، 35 متری خاتم الانبیا(ص)، بلوار قائم(عج) واقع شده است.
 
شبستان
(سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۵:۳۴
https://news.masjed.ir/u/on6
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید